سرلشکر صفوی:

مرحوم «پرورش» در تدوین قانون اساسی خوش درخشید

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه مرحوم پرورش در تدوین قانون اساسی خوش درخشید، گفت: ایشان بیش از 18 ساعت در شبانه روز را به کار تخصصی خود می پرداخت و عملکردی مطلوب و ارزشمند داشت.
کد خبر: ۲۱۸۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵ - 23December 2016
مرحوم «پرورش» در تدوین قانون اساسی خوش درخشیدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا عصر امروز در سومین سالگرد ارتحال استاد سید علی اکبر پرورش، با اشاره به خدمات شایان وی جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: مرحوم پرورش در تدوین قانون اساسی خوش درخشید.

وی افزود: استاد پرورش در زمینه اندیشه ورزی و تفکر سیاسی که بنیان و شاکله یک حکومت مطلوب است، انسانی موفق و خردمند بود و با عقلانیت سیاسی و نورانیت الهی حرکت می کرد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه تنظیم روابط سه قوه، نیازمند اندیشه سیاسی جامعی است، که مرحوم پرورش این از آن بهره مند بود، گفت: ایشان از نظر اندیشه اخلاق و رفتار انسان مطلوبی بود.

سرلشکر صفوی ادامه داد: قلب ایشان به نور قرآن و محبت رسول الله (ص) و اهل بیت (ع) روشن بود و مهمترین آثار ماندگار برای ایشان تربیت شاگردان مومن و اخلاق مدار بود.

وی مرحوم پرورش را فردی انسان ساز، کارساز و مدیریت ساز برشمرد و با اشاره به فعالیتهای آن مرحوم در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: ایشان بیش از 18 ساعت در شبانه روز را به کار تخصصی خود می پرداخت و عملکردی مطلوب و ارزشمند داشت. ان شاءالله که پروردگار روح این بزرگوار را با اجدادش محشور کند.
 
در مراسم امروز، کتاب «جلوه هایی از عاشورا» که به قلم مرحوم سید علی اکبر پرورش نگاشته شده بود، رونمایی شد. در این کتاب واقعه عاشورا با مضامین ادب در فرهنگ عاشورا، نفس مطمئنه، محبت امام حسین، مقام شهادت، اصلاح در منطق عاشورا، اصلاح در فلسفه حرکت امام حسین و فلسفه حیات امام حسین از دیدگاه امام حسین در 400 صحفه به رشته تحریر درآمده است. 
 
صفوی 
 
سردار اشتری فرمانده ناجا، سردار ساجدی نیا، عراقچی و حجج اسلام تقوی و راشد یزدی از حاضران در این مراسم بودند.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار