جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران مطرح کرد؛

مهم‌ترین ماموریت سپاه محرومیت‌زدایی و آبادانی کشور/ اجرای 34 هزار پروژه محرومیت‌زدایی در کشور

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مهم‌ترین ماموریت سپاه محرومیت‌زدایی و آبادانی کشور است، گفت: با تلاش نیروهای سپاه 34 هزار پروژه رفع محرومیت و آبادانی در سراسر کشور در دست اجرا است که به زودی به بهره‌برداری خواهند رسید.
کد خبر: ۲۱۸۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵ - 24December 2016

 به گزارش دفاع پرس از البرز، سردار سرتیپ حسین سلامی در آیین بهره‌برداری از سی و پنج پروژه محرومیت‌زدایی در طالقان اظهار داشت: توسعه طرح‌های مختلف و محرومیت‌زدایی یکی از مهم ترین مأموریت‌های سپاه در سطح کشور است و هم‌اکنون با همت سپاه 34 هزار پروژه محرومیت‌زدایی در سراسر کشور در دست اجرا است که به زودی به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: اگر نعمت رهبری امام خامنه‌ای نبود، آمریکا، رژیم اشغالگر قدس، رژیم‌های سرکش مانند عربستان و اروپا، مسلمانان را غارت کرده و به جان و مال و ناموس امت اسلامی رحم نمی‌کردند.

سردار سلامی افزود: تمام کسانی که امروز در کشور مسؤولیت دارند، باید به وظیفه خطیر خود آشنایی داشته باشند و در انجام وظایف خود از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.

سردار ضیاءالدین حزنی فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر خاتم الانبیاء در حاشیه همین مراسم گفت: مناطق محروم در همه جای کشور ما وجود دارد که حاشیه‌نشینی‌ها نیز دلیلی بر آن شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها