فرمانده یگان حفاظت سپاه فرودگاه‌های استان بوشهر خبر داد؛

برگزاری مراسم باشکوه ۵ دی با حضور سرلشکر صفوی

فرمانده یگان حفاظت سپاه فرودگاه‌های استان بوشهر از برگزاری مراسم 5 دی با حضور سرلشکر رحیم صفوی خبر داد.
کد خبر: ۲۱۸۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱ - 24December 2016
به گزارش دفاع پرس از بوشهر، محمدرضا سلمان‌پور در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مردمی‌ترین نهاد نظامی در سطح جهان است.
 
سلمان‌پور با تاکید بر اینکه رمز و راز موفقیت‌های سپاه در حرکت عاشورایی آن نهفته است، ادامه داد: تداوم اتصال سپاه و پاسداران به این حرکت تضمین‌کننده موفقیت‌های آنان در راستای رسالتشان خواهد بود.
 
وی بیان داشت: بدون تردید امنیت پیش زمینه یک اجتماع سالم بوده و احساس امنیت نیز بسترساز توسعه جوامع انسانی است.
 
سلمان‌پور  با اشاره به اینکه سعادت یک اجتماع در گرو حفظ و بقاء امنیت و احساس ناشی از آن است، بیان کرد: سپاه حفاظت هواپیمایی به عنوان تشکیلات متولی تامین و حفظ امنیت می‌کوشد این امنیت و احساس ناشی از آن همچنان پایدار و مستمر باقی بماند.
 
فرمانده یگان حفاظت سپاه فرودگاه‌های استان بوشهر تصریح کرد: رضایتمندی و آسایش خاطر مسافرین و حفظ اقتدار نظام در صنعت هوانوردی سند افتخاری بزرگ برای سپاه حفاظت هواپیمایی است.
 
سلمان پور با اشاره به موفقیت 100 درصدی سپاه حفاظت فرودگاه در اجرای مواموریت در طول بیش از سه دهه فعالیت در حوزه حمل و نقل هوایی، خاطرنشان کرد: سپاه حفاظت 26 مورد به هواپیماربایی، مداخلات غیرقانونی و راهزنی هوایی را طی سه دهه گذشته خنثی کرده است.
 
وی با بیان اینکه برخی از کشورهای غربی و منطقه‌ای درخواست شیوه‌های آموزشی سپاه حفاظت هواپیمایی داشته‌اند، اضافه کرد: تداوم آموزش‌های تخصصی در حوزه امنیت پرواز و اجرای برنامه‌های معنویت‌افزایی اهم برنامه‌هایی است که سپاه حفاظت هواپیمایی برای کارکنان در طول سال برگزار می‌کند.
 
وی افزود: به لطف پروردگار همکاران بنده در 5 فرودگاه استان بوشهر ضمن رعایت کامل قوانین و ضوابط موجود در کمال ادب و احترام به حقوق مسافرین سالانه امر چک و بازرسی تعداد 35 هزار مسافر و اثاثه همراه آنها  را برابر مصوبات 529 شورای عالی امنیت ملی در بدو ورود به سالن‌های ترانزیت فرودگاه با موفقیت کامل به انجام رسانده است.
 
وی از اجرای مراسمی باشکوه در پنجم دی‌ماه بمناسبت سالروز تشکیل سپاه در فرودگاه خبر داد و گفت: این مراسم پنجم دی‌ماه با حضور امام جمعه بوشهر و مشاور عالی مقام معظم رهبری سرلشکر صفوی در سالن 22 بهمن سپاه امام صادق(ع) بوشهر برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار