واکنش وزیر بهداشت به نحوه جدید اعدام داعشی‌ها

وزیر بهداشت در صفحه اینستاگرام خود نوشت: امروز ویدئوی اعدام دو سرباز اهل ترکیه توسط گروهک داعش را دیدم؛ دلم چنان به درد آمد که نه در بیان می‌گنجد و نه در نوشتار.
کد خبر: ۲۱۸۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱ - 24December 2016
به گزارش فضای مجازی دفاع پرس، سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان در صفحه اینستاگرام خود به روش جدید اعدام گروهک تکفیری تروریستی داعش واکنش نشان داد.
هاشمی نوشت:"روی دیگر سکه تندروی و خشونت / امروز ویدئوی اعدام دو سرباز اهل ترکیه توسط گروهک داعش را دیدم؛ دلم چنان به درد آمد که نه در بیان می‌گنجد و نه در نوشتار. باخودم فکر کردم، انسانی که اشرف مخلوقات نامیده شده، چه با خود کرده که شرافتش چنین فروریخته و دنیایش این‌گونه زشت و هولناک شده که باید افسوس خورد و گفت صدرحمت به دنیای حیوانات.

روی دیگر این سکه اما بسیار عبرت‌آموز است. وقتی دولت‌ها یا گروه‌هایی برای از میدان به در بردن رقیب و تحمیل دیدگاه‌ها و تفکرات‌شان به جهان و جامعه، افرادی تندرو و خشن را به کار می‌گیرند، ممکن است در مقطعی منافع‌شان تامین شود، اما یقینا روزی این شیوه، دامان‌خودشان را نیز می‌گیرد و در آتش خود برافروخته خواهند سوخت.

شواهد چنین رفتارهایی را در طول تاریخ می‌توان دید و امروز گروه‌هایی چون القاعده، طالبان و داعش نمونه‌های بارز آن هستند؛ گروهک‌هایی که حامیان‌شان نیز از رفتار خشونت‌بار و غیرانسانی‌ آنها در امان نیستند و این تازه آغاز مصیبت آنها است.

در میان این خبرها و تصاویر اندوهناک و جانگداز، آن‌چه می‌تواند انسان و جوامع بشری را به آرامش برساند، بازگشت به فطرت الهی است و چنگ زدن به ریسمان محکم راستی، حق‌طلبی، انسان دوستی، دوری از خودمحوری، احترام به حقوق دیگران و هر آن‌چه آدمی را از منیّت، خودخواهی، جهل و خشونت دور سازد.به امید روزهایی بهتر برای همه انسان‌ها."
 
 
واکنش وزیر بهداشت به نحوه جدید اعدام داعشی ها 
 
نظر شما
پربیننده ها