به مناسبت سالروز عروج شهید «شعبانعلی نژاد فلاح»؛

خدایا دوست دارم خود را در خون خود غوطه ور ببینم

شهید شعبانعلی نژاد فلاح جانشین بهداری لشگر 10 سیدالشهدا علیه السلام از شهدای شاخص استان البرز در چهارم دی ماه شصت و پنج درمحور شلمچه بر اثر اصابت خمپاره به قلبش به شهادت رسید.
کد خبر: ۲۱۸۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵ - 24December 2016

به گزارش دفاع پرس از البرز، شهید شعبانعلی نژاد فلاح جانشین بهداری لشگر 10 سیدالشهدا علیه السلام از شهدای شاخص استان البرز در چهارم دی ماه شصت و پنج درمحور شلمچه بر اثر اصابت خمپاره به قلبش به شهادت رسید. 

زندگی نامه شهید شعبانعلی نژاد فلاح

1337 سال آغاز زيستن شعبان‌علی در دنياي خاکی بود؛ او در شهرک خور منطقه ساوجبلاغ در خانواده‌اي کشاورز، دوران کودکي را گذراند و در سنين خردسالي به مکتب رفت تا قرائت کلام‌الله‌مجيد را بياموزد. شعبان‌علي در سن 7 سالگي قدم به وادي علم و دانش نهاد و توانست تا اخذ مدرک ديپلم تجربي تحصيل نمايد. اواخر سال 1357 به عضويت سپاه پاسداران درآمد. او براي مدتي در قسمت اطلاعات خدمت کرد اما به علت داشتن تجربه در امور بهداري به بهداري سپاه انتقال يافت.

نژاد فلاح در اين زمان به دانشگاه راه يافت و در رشته مديريت، تحصيلاتش را ادامه داد؛ اما هيچ‌گاه از حضور در ميدان نبرد غافل نشد و دلاورانه در عرصه‌هاي پيکار حضور يافت. وي در طول سال‌هاي خدمت در سپاه، مسئوليت‌هاي بي‌شماري همچون مسئوليت بهداري سپاه کرج، معاونت بهداشت و درمان سپاه کرج، هماهنگ کننده کليه گردان‌ها در لشگر 27 محمدرسول‌الله (ص) ، معاونت ستاد پشتيباني جنگ، عضويت در شوراي فرماندهي سپاه کرج و معاونت بهداري لشکر 10 سيدالشهداء را پذيرفت و در هنگام نبرد با دشمن بعثي دو مرتبه مجروح و  بستری گردید.

نژادفلاح با وجود مصدوميت شيميايي در عمليات کربلاي 4 شرکت کرد و در تاريخ 4/10/1365 هنگام گرفتن وضو براثر اصابت ترکش خمپاره به قلبش در سن 28 سالگي جان به جان آفرين تسليم کرد و به عرش الهي قدم گذارد و چهارمين فرزند خانواده نژادفلاح تقديم انقلاب اسلامي ايران گشت. از او دو فرزند پسر به يادگار مانده است. مزار پاکش در شهرک خور گلزار شهداي ساوجبلاغ قرار دارد.

وصیت نامه شهید شعبانعلی نژاد فلاح

بسم رب الشهداء والصدیقین

خدایا اگر بدانم در درگاه تو مورد قبول واقع می شوم ، اگر مشکلات به اندازه تمامی کوه ها بر گردنم فشار آورند آهی نخواهم کشید.

خدایا دوست دارم که خود را در خون خود ودر راه تو با اخلاص کامل غوطه ور ببینم.

قدر وصیت نامه را کمتر از خون ندانید زیرا موج های خون ممکن است در شرایط مختلف تاریخ شکسته شود و به فراموشی سپرده شود.

نگذارید اهداف و حرکت اسلامی این انقلاب عظیم که به رهبری خمینی بت شکن آغازین گرفته به فراموشی سپرده شود.

ای برادران با صبر وتوکل پیش بروید و به یاد شهدا باشید.

ای خانواده های شهدا از نفاق دوری نمائید و با از دست دادن شهیدان در راه خدایتان هرگز سست نشوید، بلکه با ایمان بیشتر راه آنان را ادامه دهید ودر فرصت های مختلف بر قبور شهدا حاظر شوید تا از تشویش خاطر های مادی دنیا دلتان آرام گیرد. 

و اما ای یاسر گرامی، تو مسؤولیت سنگینی بعد از من به دوش خواهی داشت، مسئولیت تو بسی سنگین و دشوار است. تو بایستی سنگر شهداء به لقاء الله پیوسته را پرکنی و به دور از هرگونه گروه‌گرائی باشی و فریب ظواهر گروهک‌های به ظاهر صالح را نخوری و تنها فرزند اسلام و قرآن باشی و از روحانیت (رهبر) مبارز زمان خود پیروی نمایی و اسلام را بر همه چیز مقدم داری و اسلام در هر کجای دنیا به نیروی تو نیاز داشت هجرت کنی و به جهاد در راه خدا بپردازی و زندگی دلفریب دنیا را به آخرت ترجیح ندهی. والسلام

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها