سردار سپهر:

سومین همایش ملی «مدیریت جهادی» بهمن امسال برگزار می‌شود

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: سومین همایش ملی مدیریت جهادی، 14 بهمن سال جاری با شعار «مدیریت جهادی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی» در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۱۸۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ - 24December 2016
به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «محمدحسین سپهر» معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه و دبیر کل همایش ملی مدیریت جهادی اظهار داشت: سومین همایش ملی مدیریت جهادی در بهمن ماه سال جاری با شعار «مدیریت جهادی لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی» در محل مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیما برگزار می‌شود. این همایش اهدافی همچون تقویت و ترویج فرهنگ مدیریت جهادی، شناسایی ظرفیت‌های بالقوه در حوزه‌های گوناگون صنعتی کشور و تلاش برای تبدیل آن‌ها به بالفعل را دنبال می‌کند.

وی افزود: شناسایی نقاط ضعف و قوت در انجام پروژه‌های کلان ملی، هم اندیشی و همگرایی کلیه نهادها، سازمان‌های دولتی و خصوصی کشور در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی، مدیریت توان علمی و صنعتی کشور جهت انجام پروژه‌های کلان ملی نیز در سومین همایش ملی مدیریت جهادی دنبال می‌شود.

سردار سپهر در ادامه با بیان اینکه بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، مدیریت جهادی یک راهبرد اساسی در تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» است، گفت: از این رو بر همه مسئولین، مدیران و دلسوزان کشور واجب است برای برون رفت از مشکلات کشور چاره اندیشی کرده و با مدیریت جهادی، راه پیشرفت و تعالی همه جانبه را طی کنند.

وی تصریح کرد: مدیریت جهادی در عصر حاضر مقوله‌ای همزاد انقلاب است که آثار ارزشی و مبارک آن در دوران دفاع مقدس ظهور و بروز پیدا کرد و در قریب چهار دهه انقلاب اسلامی در عرصه‌های گوناگون فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و تولید علم و فناوری موجبات اقتدار و پیشرفت کشور را فراهم ساخت.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در ادامه با اشاره به رسالت و نقش انجمن مدیریت جهادی کشور اظهار کرد: این مجموعه با هدف ترویج فرهنگ حفاظت از منابع و منافع کشور در بین مدیران و مسئولین، ارائه راهبردهای عملی به قوای سه گانه در خصوص رسیدن به اهداف سند چشم انداز، شناسایی و معرفی مدیران برگزیده و مجموعه‌های مربوطه جهت تقدیر، ایجاد انگیزه و الگوسازی، شناسایی و تعیین شاخصه‌های مدیر جهادی با هم اندیشی اساتید و علمای کشور با استناد از فرمایشات مقام معظم رهبری، شناسایی جوانان متعهد، با اخلاق، با انگیزه و صاحب نظر در حوزه‌های گوناگون فعالیت‌های کشور و آماده سازی و انتقال تجربه جهت مدیریت آینده کشور تشکیل گردید.

دبیر کل همایش ملی مدیریت جهادی در پایان تاکید کرد: به دنبال این هستیم تا با عمل به اصول مدیریت جهادی «ما می‌توانیم» را عملی و زمینه‌های پیشرفت و تحقق اهداف انقلاب اسلامی را فراهم سازیم.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار