سردار کرمی:

ارتقا و تقويت يگان ويژه در دستور کار قرار دارد

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: همان طور که در برنامه پنجم و همچنين ششم توسعه هدف گذاری صورت گرفته يگان‌های ويژه ناجا بايد در منطقه به عنوان يک واحد واکنش سريع در رتبه نخست قرار بگيرد.
کد خبر: ۲۱۸۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵ - 25December 2016
ارتقاء و تقويت يگان ويژه در دستور کار قرار داردبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسن کرمی» فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در جمع کارکنان این نیرو، اظهار کرد: همان طور که در برنامه پنجم و همچنين ششم توسعه هدف گذاری صورت گرفته يگان‌های ويژه ناجا بايد در منطقه به عنوان يک واحد واکنش سريع در رتبه نخست قرار بگيرد، خداوند متعال را شاکريم که هرچه جلوتر می‌رويم شاهد درخشش همکارانمان در عرصه‌های مختلف ماموريتی و همچنين حفظ آمادگی يگان در زمينه‌های علمی، نوآوری و عرصه‌های ماموريتی هستيم.

وی افزود: در بعد ارتقاء مهارت‌های علمی، آمادگی عملياتی و همه زمينه‌هايی که يک واحد نظامی مورد ارزيابی قرار می‌گيرد، يگان‌های ويژه بايد در رتبه نخست قرار بگيرد.

فرمانده يگان‌های ويژه ناجا تصريح کرد: يک واحد آماده و متخصص بايد تشخيص دهد به چه شيوه و روشی، ماموريتي که به آن واگذار می‌شود را اداره کند. خوشبختانه در ماموريت‌هاي متعدد شاهد آن بوديم که همکاران ما در وظايفي که به آنان واگذار مي‌شود کاملا هوشمندانه عمل مي‌کنند.

سردار کرمي ضمن تقدير از هوشمندي و دقت نظر کارکنان در ماموريت‌ها اشاره کرد: بخشي از ماموريت اربعين بر عهده يگان‌هاي ويژه قرار گرفت، جمعيت عاشقي که از سراسر کشور به قصد شرکت در پياده روي اربعين به سمت کربلاي معلي حرکت کرد و به تدريج در نقطه‌اي که يگان ويژه در آنجا مستقر بود ازدحام شد، ايجاد نظم، امنيت و کنترل اين جمعيت، همه بر عهده اين يگان بود که کارکنان اين يگان توانستند با حوصله و سعه صدر اين کار را به پايان برسانند و مورد تحسين مردم، مسئولان و... قرار بگيرند که اين حاکي از دقت نيروها در فراگيري آموزش‌ها و توجه فرماندهان به نحوه صحيح آموزش است.

اين مقام انتظامي مطرح کرد: اربعين بستري بود که يگان‌هاي ويژه قابليت‌ها، توانمندي و هوشمندي خود را در معرض ديد همگان قرار دهد، در واقع بر اين اعتقاد هستيم که ماموريت اربعين در ابعاد مختلف، از جمله کنترل جمعيت، جابه جايي سريع و انجام ماموريت به طور کامل و دقيق صورت گرفت.

وي به بازديد مقامات و مسئولان از يگان ويژه اشاره کرد و گفت: براساس بازديدهايي که مقامات مختلف از يگان‌هاي ويژه و تجهيزات اين يگان انجام مي‌دهند به کارايي و کاربرد اين يگان پي برده و مصمم مي‌شوند که يگان را پشتيباني کرده و نيازهاي اين واحد ويژه را تامين کنند.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها