سرهنگ قدمی خبر داد؛

کشف بیش از 80 میلیارد ریال کالای قاچاق طی 48 ساعت

ریيس پليس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهی نيروی انتظامی با اشاره به اجراي دهمين مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا طی 48 ساعت، گفت: با اجرای اين طرح بيش از 80 ميليارد ريال انواع کالای قاچاق بدست آمد.
کد خبر: ۲۱۸۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲ - 25December 2016
کشف بیش از 80 میلیارد ریال کالای قاچاق طی 48 ساعتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سرهنگ «مهدي قدمي» رئيس پليس مبارزه با قاچاق کالا و ارز به اجراي دهمين مرحله از طرح سراسري مبارزه با قاچاق کالا و ارز در آذرماه به مدت 48 ساعت اشاره کرد و گفت: بالا بردن ريسک جرم با اجراي طرح‌هاي فوق از راهبردهاي عملياتي پليس آگاهي است.

وي به تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و عرضه خارج از شبکه سوخت اشاره کرد و گفت: يکي از اهداف اجراي اين طرح، برخورد با افراد فرصت طلبي است که با استفاده از خلاء هاي نظارتي اقدام به قاچاق کالا مي کنند.

رئيس پليس مبارزه با قاچاق کالا و ارز بيان کرد: همزمان با اجراي اين طرح، 178دستگاه خودرو متخلف شناسايي، بيش از 500 هزار ليتر فرآورده هاي نفتي به ارزش بيش از 5 ميليارد ريال و 23 عدد باک غيراستاندارد سوخت کشف شد.

وي افزود: در حوزه کالاهاي گمرکي و دخاني بيش از 5 ميليون انواع نخ سيگار، 105 هزار لوازم آرايشي و بهداشتي، 172هزار قلم انواع دارو، 267 دستگاه تجهيزات پزشکي، 293دستگاه گوشي تلفن همراه، 4 هزار و 800 دستگاه لوازم خانگي و آشپزخانه و.... به ارزش 58 ميليارد ريال کشف شد.

اين مقام انتظامي از کشف کالاهاي ممنوعه با اجراي اين طرح خبر داد و بيان داشت: ارزش ريالي کالاهاي کشف شده 17 ميليارد ريال برآورد شده است. 

سرهنگ قدمي در خاتمه گفت: برخورد با قاچاقچيان و سودجويان مواد سوختي به منظور بالا بردن ريسک جرم با اجراي طرح هاي فوق از راهبردهاي عملياتي پليس آگاهي بوده و تداوم آن در دستور کار قرار دارد.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها