سردار عراقی‌زاده تاکید کرد؛

لزوم برخورداری مراکز درمانی ناجا از بالاترین سطح کیفی خدمات و تجهیزات

رییس اداره بهداشت و درمان نیروهای مسلح گفت: مراکز درمانی نیروی انتظامی بايد از بالاترين سطح کيفی خدمات و تجهيزات بهداشتی و درمانی برخوردار باشند.
کد خبر: ۲۱۸۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲ - 25December 2016
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسن عراقی‌زاده» رییس اداره بهداشت و درمان نیروهای مسلح در جمع مديران و روساي بهداد ناجا با اشاره به حساسيت ماموريت نيروي انتظامي و آمادگي اين نيرو در بدترين شرايط زيستي و اقليمي، اظهار داشت: معاونت بهداد و مراکز درماني ناجا رسالت خطيري در حفظ سلامت عزيزان اين نيرو و خانواده‌هاي آنها بر عهده دارند.

وي با بيان اين که مجموعه مراکز درماني زير مجموعه نيروهاي مسلح، چشم و چراغ نظام، خانواده‌هاي شهدا و جانبازان هستند، گفت: اين مراکز از نظر فضاي معنوي و خدمتگزاري بايد متفاوت‌تر از ساير مراکز درماني کشور باشند.

رئيس اداره بهداشت و درمان نيروهاي مسلح، تکريم ارباب رجوع را از ديگر شاخص‌هاي مهم مراکز درماني ناجا عنوان کرد و ادامه داد: کليه مراجعان به مراکز درماني ناجا بايد با رضايت و خرسندي اين مراکز را ترک کنند، تحقق اين مهم مستلزم سعه صدر، صبر و حوصله مجموعه کارکنان اين مراکز درماني است.

سردار عراقي زاده با تاکيد بر اينکه مراکز درماني ناجا بايد از بالاترين سطح کيفي خدمات و تجهيزات بهداشتي و درماني برخوردار باشند، تصريح کرد: براي دستيابي به اين چشم انداز نبايد تنها به تحقق سنجه‌هاي اعتبار بخشي وزارت بهداشت که ميانگين انتظارات مردم را برآورده مي‌کند، اکتفا کرد بلکه بايستي افق‌هاي بلندتري را براي ارتقاء خدمات خود ترسيم کنند.

وي، آموزش مستمر و تقويت مراکز آموزشي و پژوهشي را لازمه حفظ و ارتقاء کيفي خدمات بهداشتي و درماني عنوان و تصريح کرد: آموزش مستمر در همه ابعاد از برخورد کارکنان اداري تا آموزش‌هاي تخصصي کارکنان درماني بايد رويه جاري و هدفمند مراکز درماني ناجا باشد.

سردار عراقي زاده، آراستگي و نظم ظاهري مراکز درماني ناجا را از ديگر شاخص‌هاي مراکز درماني ناجا برشمرد و بهينه‌سازي فضاي بيمارستان‌ها و نظافت و بهداشت اين مراکز را از مصاديق بارز نظم در مراکز درماني عنوان کرد.

وي، بر لزوم رعايت انضباط مالي در مراکز درماني ناجا تاکيد و خاطرنشان کرد: دريافت هزينه‌هاي غير متعارف در قالب ارتباط پزشک با بيمار و يا درخواست خدمات درماني غير ضروري خط قرمز مراکز درماني ناجا است که نبايد به هيچ عنوان قابل اغماض باشد.

ریيس اداره بهداشت و درمان نيروهاي مسلح در بخش ديگري از سخنان خود بر اجراي کميسيون‌هاي سلامت طرح امام رضا(ع) با نظارت، بازرسي و پيگيري مراکز بهداد تاکيد و خاطرنشان کرد: فرماندهان، مسئول مستقيم حفظ سلامت نيروها و مراکز بهداد تنها کارگزار و هماهنگ کننده سلامت کارکنان هستند.

سردار عراقي زاده در پايان با اشاره به اهميت و حساسيت ماموريت طب نظامي در پشتيباني امدادي از ماموريت کارکنان، گفت: نيروهاي عملياتي بهداري رزمي بايد با برخورداري از مهارت‌ها و تجهيزات خود امدادي و دگرامدادي دوشادوش کارکنان در ماموريت‌ها حاضر باشند.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها