تصویرسازی خاطرات دفاع مقدس در 47 مدرسه آبادان و اروندکنار

روایتگری راویان نور از وقایع و خاطرات دوران دفاع مقدس در 47 مدرسه آبادان و اروندکنار تا پایان سال جاری تحصیلی ادامه دارد.
کد خبر: ۲۱۸۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲ - 25December 2016

تصویرسازی خاطرات دفاع مقدس در 47 مدرسه آبادان و اروندکناربه گزارش خبرنگارحماسه و جهاد دفاع پرس، راویان نور فارغ التحصیل از آموزش سال گذشته آبادان، از ابتدای سال جاری تحصیلی، در 47 مدرسه این شهر و اروندکنار به روایتگری وقایع  و حماسه های دوران دفاع مقدس می پردازند.

بنا براین گزارش، راویان نور آموزش دیده طی آموزش 2ساعته هفتگی در 20 مدرسه پسرانه و 15 مدرسه دخترانه شهر آبادان و نیز 12 مدرسه در اروند کنار از مقطع دبستان تا دبیرستان متناسب با سطح تحصیلی دانش آموزان  به روایت گری صحنه هایی از دوران دفاع مقدس  در این مدارس پرداخته و دانش آموزان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا می کنند.

راویان نور، افراد علاقه مند و آموزش دیده ای هستند که از حوزه علمیه، دبیران  آموزش دفاعی و تربیتی و بسیجیان حلقه صالحین با مباحث روایت گری در طول یک سال گذشته آشنا شده اند.

یادآور می شود: راویان نور با استفاده از محتوای نرم افزاری و کتاب هایی که مرکز مطالعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان «از آغاز تا پایان » با مباحث مرتبط عملیات های شلمچه تا فاو منتشر کرده است و نیز با توجه به روایات ائمه معصومین (ع) و مستندات تاریخ اسلام به روایت گری برای دانش آموزان می پردازند.

این دوره های آموزشی به همت دفتر امام جمعه و کانون باقرالعلوم (ع) آبادان برگزار می شود و تا پایان سال جاری تحصیلی ادامه دارد.

انتهای پیام/191
 
 
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار