خالد مشعل:

قطعنامه شورای امنیت علیه شهرکسازی اعتباربخشی به فلسطین بود

رئیس دفتر سیاسی حماس ضمن اعلام اینکه مقاومت به کسب آمادگی‌های خود برای مقابله با رژیم اشغالگر ادامه می‌دهد، گفت:‌ قطعنامه شورای امنیت علیه شهرک‌سازی، نوعی اعتباربخشی به ملت فلسطین بود.
کد خبر: ۲۱۹۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱ - 26December 2016
به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، «خالد مشعل» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد تصویب قطعنامه ضد شهرک‌سازی در شورای امنیت، گامی مهم و مؤثر به سمت اعتباربخشی به ملت فلسطین و نیز تصحیح برخی سیاست‌های آمریکا و جامعه بین‌الملل بود.

بر اساس گزارش وبگاه «الرساله»، مشعل در مراسمی در استانبول گفت: سرزمینمان را بدون اشغالگری و قدس را به عنوان پایتخت خود می‌خواهیم و از جهان می‌خواهیم که در کنار مقاومت فلسطین بایستد زیرا آرمانی عادلانه است.

وی تصریح کرد: همانگونه که کودتا در ترکیه شکست خورد، رژیم اشغالگر در فلسطین نیز شکست خواهد خورد؛ مقاومت فلسطین در نوار غزه سلاحش را آماده می‌‌کند و به حفر تونل‌ها ادامه می‌دهد تا برای مقابله با رژیم اشغالگر آماده باشد. این رژیم چندین بار به نوار غزه حمله کرده تا شاید مقاومت را در آن ریشه‌کن کند؛ مقاومتی که این رژیم اشغالگر را در جنگ‌های قبلی شکست داد و موفق به هدف قرار دادن تل‌آویو شد.

خالد مشعل در ادامه گفت: رژیم اشغالگر به دنبال دست‌اندازی بر مسجدالاقصی است تا مقدمه تخریب آن را فراهم کند اما ملت مقاوم ما، ایستادگی می‌کند و منتظر امت اسلامی و عربی می‌ماند؛ خودتان را برای نبرد (آزادسازی) قدس و مسجدالاقصی آماده کنید.

وی تأکید کرد: ملت فلسطین برای مقابله با رژیم اشغالگر متحد است و فلسطینی‌ها تنها مسئول آماده‌سازی مسجدالاقصی و مقدسات اسلامی نیستند بلکه مقدسات مسیحی که رژیم اشغالگر آن را هدف قرار داده، از جمله همین موارد است.

انتهای پیام/411
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار