پذیرش سرباز در سازمان بسیج حقوقدانان

مشمولینی که آماده اعزام به خدمت سربازی هستند، می‌توانند با احتساب شرایط اعلام شده توسط سازمان بسیج حقوقدانان، جهت تشکیل پرونده و انجام مراحل اداری اقدام کنند.
کد خبر: ۲۱۹۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶ - 26December 2016
پذیرش سرباز در سازمان بسیج حقوقدانانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرد مشمولینی که آماده اعزام به خدمت سربازی هستند، می‌توانند با احتساب شرایط اعلام شده توسط سازمان بسیج حقوقدانان، جهت تشکیل پرونده و انجام مراحل اداری اقدام کنند.
 
داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران، اعتقاد به دین مبین اسلامی یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی، التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر، نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر و ساختارپذیری در سلسله مراتب نظامی از شرایط عمومی پذیرش است.
 
داشتن مدرک کارشناسی و بالاتر در یکی از رشته‌های علوم انسانی با اولویت رشته حقوق، دارای توانایی اجرایی و پژوهشی و امور رایانه‌ای و داشتن سابقه بسیجی فعال شرایط اختصاصی پذیرش سرباز در بسیج حقوقدانان ذکر شده است.
 
این سازمان اعلام داشته است که مشمولین می‌توانند رزومه خود را از طریق رایانامه سازمان بسیج حقوقدانان به آدرس info@basijlaw.ir ارسال کنند تا پس از بررسی سوابق داوطلبین با افراد پذیرش شده جهت مصاحبه تماس حاصل شود.

در این اطلاعیه یاد آور شده است که تشکیل پرونده و یا ارسال رزومه به معنی پذیرش افراد به عنوان سرباز نمی‌باشد. اولویت پذیرش با کسانی است که به صورت تخصصی در امور حقوقی سابقه داشته باشند و دارای مدرک معتبر و تجربه در زمینه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری رایانه و با طراحی باشند.
 
انتهای پیام/211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار