نماینده شیخ عیسی قاسم در گفت‌وگو با دفاع پرس:

تروریست‌ها به «زباله‌دان تاریخ» انداخته می‌شوند/ «ایران» روح محور «مقاومت» اسلامی است

شیخ عبدالله الدقاق با بیان اینکه ایران روح محور مقاومت اسلامی است،‌ گفت: مسالمت‌آمیز بودن انقلاب بحرین یک گزینه راهبردی است که انقلابیون بحرینی با این گزینه استراتژیک تانک‌ها و ماشین‌های زرهی آل خلیفه را منهدم خواهند ساخت.
کد خبر: ۲۱۹۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸ - 27December 2016
ایران روح محور «مقاومت» است/ شیخ قاسم به رهبری انقلاب «مسالمت‌آمیز» بحرین ادامه می‌دهد/ گروه‌های تروریستی به زباله‌دان تاریخ انداخته می‌شودشیخ عبدالله الدقاق نماینده آیت‌الله شیخ عیسی احمد قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین در ایران در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس به نقش جریان‌های تکفیری در ایجاد تفرقه بین مسلمانان اشاره کرد و اظهار داشت: سیاست «فَرِّقْ تَسُدْ.» (تفرقه بينداز و سيادت و آقايى كن.) یک سیاست پلید آمریکایی و انگلیسی است؛ ایجاد اختلاف بین مسلمانان گاهی از طرف دولت‌های استکباری مثل آمریکا و انگلیس صورت می‌گیرد و گاهی هم  برخی از مسلمانان (ساده لوح) از سوی آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها و صهیونیستی مأمور می‌شوند تا بین امت اسلامی تفرقه و اختلاف ایجاد کنند.

نماینده شیخ عیسی قاسم در ادامه با بیان اینکه در آینده نزدیک گروه‌های تروریستی به زباله‌دان تاریخ انداخته خواهند شد، افزود: دولت‌های استکباری اقدام به ایجاد گروه‌های تروریستی مثل «داعش»، «جبهه النصره» و «القاعده» می‌کنند تا بوسیله آنها اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی را بر هم زنند. کلیه این گروه‌های تروریستی مزدوران رژیم صهیونیستی هستند؛ چراکه زخمی‌ها جبهه‌النصره در بیمارستان‌های این رژیم مداوا می‌شوند و در راستای تامین منافع دولت‌های استکباری حرکت می‌کنند.

وی در ادامه به وضعیت جسمانی آیت الله شیخ عیسی قاسم که تقریبا 6 ماه از سلب تابعیت بحرینی وی توسط آل خلیفه می‌گذرد، اشاره کرد و ابراز داشت: آیت‌الله شیخ عیسی قاسم در این مدت یکی از بهترین دوره‌های معنوی حیات خود را سپری می‌کند و وضعیت جسمانی‌اش بهتر است. ملت انقلابی یمن بیش از 5 ماه است که در اطراف محل زندگی شیخ عیسی قاسم تحصن کرده‌اند. پلیس و ماموران امنیتی آل خلیفه منطقه الدراز محل سکونت شیخ را با سیم‌های خاردار و بلوک‌های سیمانی محاصره کرده‌اند.

وی با بیان اینکه گروهی از ملت انقلابی بحرین دقیقا مثل یاران امام حسین(ع) با اجتماع در مقابل منزل مسکونی شیخ عیسی قاسم آماده جانفشانی و قربانی هستند، افزود: آیت‌الله شیخ عیسی قاسم به همراه ملت انقلابی بحرین تا زمانیکه تمام خواسته‌های مشروع آنها محقق نشود به انقلاب مسالمت‌آمیز خود ادامه می‌دهند.

شیخ الدقاق ضمن تاکید بر اینکه انقلاب بحرین به مسالمت‌آمیز بودن معروف است، گفت: گزینه «مسالمت‌آمیز» گزینه «استراتژیک» است. ملت بحرین با انقلاب مسالمت‌آمیز خود تانک‌ها و ماشین‌های زرهی آل خلیفه درهم خواهند کوبید.

نماینده شیخ عیسی قاسم به در ادامه به پیروزی محور مقاومت در حلب سوریه و موصل عراق اشاره کرد و افزود: محور مقاومت با پیروزی در حلب تروریست‌ها را ریشه‌کن و طرح تجزیه سوریه را خنثی کرد و به زودی سوریه به اتحاد قبلی خود باز خواهد گشت.

وی گفت: عراق نیز بعد از آزادسازی کامل موصل از لوث تروریست‌های داعشی به عراق واحد باز خواهد گشت و پیروزی پشت پیروزی برای محور مقاومت به وجود خواهد آمد.

شیخ الدقاق در پایان به نقش ایران در حل بحران‌های منطقه اشاره کرد و ابراز داشت: ایران روح محور مقاومت اسلامی است پیروزی‌های محور مقاومت در سوریه، عراق، لبنان و یمن به برکت حمایت لجستیکی، رسانه‌ای، نظامی ایران است؛ که همین مسئله باعث شده این کشور به خاری بزرگ در گلوی دولت‌های استکباری مخصوصا آمریکا تبدیل شود.

انتهای پیام/ 411
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار