سردار اشتری:

72 درصد پرونده‌ها در سال جاری به صلح و سازش انجامید

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در سال جاری با تلاش مشاوران و مددکاران در ناجا 72 درصد پرونده‌ها به صلح و سازش منجر شده است.
کد خبر: ۲۱۹۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶ - 26December 2016
72 درصد پرونده‌ها در سال جاری به صلح و سازش انجامیدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسين اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در مراسم اختتاميه دهمين دوره بصيرت ويژه فرماندهان و مديران عالی ناجا در مرکز فرهنگی تربيتی و آموزشی عمار در قم، اظهار داشت: برگزاری اين دوره‌ها برکات زيادی برای ناجا به همراه دارد البته بايد داده و تنوع دوره‌های بصيرت را بيشتر کنيم.

وی با اشاره به حساسيت ماموريت‌های نيروی انتظامی، گفت: در هيچ جايي حساسيت به اين گستردگی و تنوع ماموريت وجود ندارد، بر اين اساس آسيب‌های خاص خودمان را داريم که برای مصون ماندن از هجمه‌ها بايد مباحث اعتقادی کارکنان اين نيرو تقويت شود.

سردار اشتری با بيان اينکه در پليسی که ايمان قوی و بصيرت کافي وجود دارد، نمی‌توان رسوخ کرد، تصريح کرد: افرادی هستند که هيچ مشکل مالي ندارند اما به خطا مي‌روند، چون بنيه‌هاي ديني و اعتقادي‌شان تقويت نشده است.

فرمانده ناجا افزود: از بالاترين تا پايين‌ترين رده در ناجا بايد اهتمام ويژه‌اي به برگزاري دوره‌هاي اعتقادي داشته باشد و اين مهم در يگان‌ها بايستي با دعوت از اساتيد خبره، تقويت شود.

وي سپس به حماسه 9 دي اشاره و تصريح کرد: مردم ايران در 9 دي با حماسه‌اي که آفريدند، نشان دادند به خوبي حق را از باطل مي‌شناسند و ما بايد همواره مراتب ارادت خودمان را به ارزش‌ها و اصول انقلاب حفظ کنيم.

سردار اشتري با اشاره به سخن مقام معظم رهبري در خصوص فتنه تصريح کرد: انتخاباتي که بالاترين درصد شرکت مردم را داشت و مي‌توانست براي ما اقتداري در دنيا باشد، موضوع تقلب در آن مطرح شد که با درايت رهبر معظم انقلاب و هوشياري مردم از اين مرحله عبور کرديم، بنابراين 9 دي را گرامي مي‌داريم.

وي افزود: اين انتخابات غير از ضررها، برکاتي نيز به همراه داشت و آن اين بود که بيداري و رشد سياسي مردم ارتقا پيدا کرد به گونه‌اي که دشمنان و در راس آن، آمريکا و انگليس را بهتر شناختند.

فرمانده ناجا سپس به اهميت فضاي مجازي و دغدغه‌هاي مقام معظم رهبري در اين خصوص اشاره کرد و گفت: رهبری به ضرورت اهميت موضوعات اعتياد، طلاق، حاشيه نشيني و بحث هاي امنيت عمومي تاکيد خاص دارند. در سال جاري با تلاش مشاوران و مددکاران در ناجا 72درصد پرونده‌ها به صلح و سازش منجر شده است.

سردار اشتري در ادامه به انتخابات سال آينده اشاره کرد و گفت: ماموريت تامين امنيت و حضور در پاي صندوق‌ها قبل، حين و بعد از انتخابات بر عهده نيروي انتظامي است و ما بايد آمادگي لازم را داشته باشيم.

وي ضمن تاکيد بر ارتقاء تعاملات با ساير دستگاه‌ها، تصريح کرد: تعاملات ناجا با دستگاه‌هاي دولتي و غير دولتي خوب است و اين مهم بايد تقويت شود.

سردار اشتري، بهبود وضعيت معيشت کارکنان را يکي از دغدغه‌هاي خود عنوان کرد و گفت: طي جلساتي که با دولت در اين راستا داشته‌ايم، گام‌هاي خوبي برداشته شده است.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها