یادداشت/ سرهنگ قاسمی

9 دی؛ نماد پیوند ملت و رهبری

قیام خودجوش مردمی در نهم دی ماه نماد وحدت و همبستگی ملت و پیوند آنها با رهبری بود.
کد خبر: ۲۱۹۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱ - 31December 2016
9 دی؛ نماد پیوند ملت و رهبری
به گزارش دفاع پرس  از خراسان جنوبی، سرهنگ علی قاسمی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان جنوبی در یادداشتی به مناسبت حماسه 9 دی نوشت:

«نهم دی ماه روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است.» (امام خامنه ای)

کتاب تاریخ انقلاب اسلامی ایران مملو از برگ‌های زرین حماسه‌های ملتی بزرگ است، که با بصیرت و بینش عمیق اسلامی، همواره از کیان خویش دفاع نموده‌اند و حماسه به یادماندنی و عظیم نهم دی‌ماه، سربرگ زرینی از این کتاب قطور است.

روزی که ملت بصیر ایران، پیوند غیرت و تعصب دینی را با شعور و بصیرت سیاسی رقم زدند و پیوند امت با امام جامعه در آن تجلی نمود و چشم طمع دشمنان انقلاب و اسلام را کور کرد.

قیام خودجوش مردمی در حماسه نهم دی‌ماه نماد وحدت و همبستگی ملت و پیوند آن با رهبری و پشتیبانی از ولایت فقیه بود، که نشان داد همگان بار دیگر به این درک، فهم و حقیقت عظیم رسیده‌اند که اگر پشتیبان ولایت فقیه باشند ممکلت به دامن دیکتاتوری و استعمار خارجی نخواهد رفت.

مردم ولایتمدار میهن اسلامی ایران در نهم دی ماه سال 88 به همه دشمنان و فتنه‌گران نشان دادند که پیوند ملت با آرمانهای امام راحل عظیم‌الشان، شهدای عزیز و انقلاب و ولایت، پیوندی عمیق و ناگسستنی است و عشق مردم به رهبر و مقتدایشان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله) ریشه در اعتقادات دینی دارد.

و اینچنین بود که امواج دریای عظیم و طوفانی، طومار بی حرمتی‌ها را در هم پیچید و تمامی توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان را خنثی کرد و مُهر باطلی بر تمام تبلیغات بیگانگان زد.

اینک درهفتمین سالگرد آن حماسه به یادماندنی، همراه با آحاد ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در تمامی صحنه‌های دفاع از انقلاب و نظام و پیوند عاشورایی با ولایت جامعه، اعلام می‌نماییم و تاکید می‌کنیم که مدیریت داهیانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و حضور به موقع ملت ایران به پیروی از ولی بر حق زمان امام خامنه‌ای عزیز (حفظه الله) عامل اصلی غلبه بر تمامی چالش‌ها و مشکلات فراروی نظام و ناکامی نقشه‌های بدخواهان نظام، در راس آنها آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب کودک‌کش محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها