سازمان مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت 9 دی بیانیه‌ای صادر کرد؛

شکست فتنه؛ با روشنی سره از ناسره

سازمان مشارکت زنان در دفاع مقدس در بیانیه حماسه 9 دی خود آورده است: 9 دی ماه نشان داد که مردم، اصل جمهوری اسلامی را با اصل ولایت فقیه یکی می‌دانند و توهین به نماد‌های عاشورایی و اصل ولایت فقیه را هرگز تحمل نمی‌کنند.
کد خبر: ۲۱۹۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱ - 27December 2016

شکست فتنه با روشنی سره از ناسرهبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس به مناسبت حماسه تاریخی 9 دی بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

در فتنه 88 عده‌ای با ظاهر دوست و باطن دشمن وارد میدان شدند، به طوری که دشمنان قسم‌خورده نظام، فضا را آن‌گونه غبارآلود و چهره‌ی واقعی خویش را پنهان کردند، که توانستند ساز مغرضان داخلی را کوک کنند.

مهمترین هدف‌شان در این فتنه هم ایجاد شکاف بین آحاد ملت بود اما با حرکت خودجوش و سراسر شور و شعور مردم بصیر ایران اسلامی شکست خوردند. این بار نیز همچون همه مقاطع انقلاب اسلامی محاسبات دشمنان و فریب خوردگان‌، اشتباهاتی بود که به شکست مفتضحانه انجامید.

فتنه 88 به روشنی برآمده از اراده دشمنان پنهان و آشکار و نیروهای برانداز داخلی و خارجی در مصاف با انقلاب و نظام و ملت بود؛ اینکه فتنه 88 نه پدیده‌ای اتفاقیکه حاصل اتاق‌های فکر کانون‌های صهیونیستی بوده نشانگر یک واقعیت بزرگ و غیر‌قابل کتمان است.

9 دی، انقلاب بصیرت بود و انوار بصیرت را به افق آینده منتشر کرد زیرا در این روز تاریخ ساز و غرور‌آفرین، مردم صبور و شهید پرور ایران تحمل از کف دادند به خیابان‌ها آمدند؛ حضور بیش از چهار میلیون دلداده به نظام، ولایت و ایران در تهران، خاطره 12بهمن 57 و خاطره روزی که مردم به استقبال از مقتدای خود شتافتند را زنده کرد.

9 دی ماه نشان داد که مردم، اصل جمهوری اسلامی را با اصل ولایت فقیه یکی می‌دانند و توهین به نماد‌های عاشورایی و اصل ولایت فقیه را هرگز تحمل نمی‌کنند.

امتیاز مهم 9 دی ماه با سایر اجتماعات مردمی، حضور طیف‌های مختلف فکری و اقشار مختلف مردم با سنین مختلف بود. در این روز حضور نسل جوان و آگاه با نگرش‌های مختلف اما پایبند به انقلاب و نظام ولایت را در عمل اثبات کرد؛ بطوری که دشمن با خیال‌پردازی‌ها و برنامه‌ریزی‌های خود هرگز تصور نمی‌کرد که با ‌وجود موج بحران‌سازی علیه نظام و کشور همچون اعمال تحریم و غبارآلوده کردن فضای سیاسی و اجتماعی جامعه‌، مردم ایران در اندک مدتی سره را از ناسره بازشناسند و با انقلاب بصیرتی خود نشان دهند که با گذشت بیش از ربع قرن همچنان تا پای جان به انقلاب، نظام و میهن خود وفادارند و برای تبعیت از حریم ولایت جان و مال خود را در طبق اخلاص به تقدیم رهبرشان می‌کنند.

حادثه عظيم 9 دي ماه که جلوه‌اي از فروغ بي‌منتهاي عاشورا بود بر اعماق جان عاشورائيان تجلي کرد و بساط فتنه و فتنه‌گران را در هم پیچید؛ لذا حادثه‌ی 9 دی یک حادثه‌ی ماندنی در تاریخ کشور ماست.

سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و تاریخی ملت شهیدپرور ایران اعلام می‌دارد ما زنان مسلمان و انقلابی ایران ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام راحل (ره) و شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس؛ بار دیگر با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه‌ای عزیز، تجدید میثاق کردهو اعلام می‌دارد که ما پرچمی غیر ولایت بر نداریم و همچون سال‌های گذشته با تأسي به آموزه‌هاي راهبردي حماسه 9 دي و تمسك به منويات و رهنمودهاي راهگشاي مقام معظم رهبري، با حضور در صحنه ايستادگي خود بر اصول و ارزش‌های اسلام و انقلاب می‌مانیم.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها