شیخ نبیل قاووق در مراسمی در بیروت؛

خطر جریان تکفیری متوجه تمام جهان است/ بخش‌هایی از لبنان در اشغال داعش و النصره است

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با اشاره به اهمیت موضوع اشغال خاک لبنان توسط ارتش رژیم صهیونیستی و گروه‌های تکفیری، خواهان مقابله دولت لبنان با تروریست‌ها در ارتفاعات شرق لبنان شد.
کد خبر: ۲۱۹۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵ - 27December 2016

به گزارش خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس، شیخ نبیل قاووق رئیس شورای اجرایی حزب الله طی سخنرانی در مراسمی در مجتمع امام حسن مجتبی(ع) در پایتخت لبنان، با اشاره به خطر اشغالگران گفت: ارتش اسرائیل و گروهک‌های تکفیری سیادت لبنان را نقض کرده‌اند؛ مزارع شبعا و تپه‌های کفرشوبا در اشغال ارتش اسرائیل و جرود عرسال و رأس بعلبک در اشغال داعش و النصره است.

بر اساس گزارش العهد، وی در ادامه سخنان خود به جایگاه موضوع وهابیت به‌عنوان ریشه 250 ساله تروریسم تکفیری پرداخت و افزود: امروز این وبا و سم توسط رژیم وهابیت سعودی در قالب مدارس دینی مخصوص نشر تفکر تکفیری در حال گسترش در تمام جهان است.

شیخ نبیل قاووق در ادامه نوک پیکان حملات را به سوی رژیم وهابیت گرفت و گفت: رژیم وهابیت که در موصل شکست خورده، امروز صاحب عزای شکست حلب نیز هست و به همین خاطر از داعش علیه بسیج مردمی در موصل حمایت می‌کند. امروز دیگر تمام دنیا می‌داند چه کسانی گروهک‌های تروریستی تکفیری را حمایت مالی و تجهیز می‌کنند.

انتهای پیام/421  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار