سردار اسلامی:

9 دی رای «آری» دوباره مردم به جمهوری اسلامی و ولایت مطلقه فقیه بود

مدیرکل اداره حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان البرز با بیان اینکه 9 دی رای «آری» دوباره مردم به جمهوری اسلامی و ولایت مطلقه فقیه بود، گفت: حماسه 9 دی با یک پیام کوتاه حضرت آقا به صورت کاملا خودجوش و مردمی شکل گرفت و مردم برای حمایت از ولایت مطلقه فقیه بدون دعوت هیچ ارگان یا شخص خاصی به میدان آمدند.
کد خبر: ۲۱۹۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸ - 27December 2016

به گزارش دفاع پرس از البرز، سردار اسلامی مدیرکل اداره حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان البرز در آستانه یوم الله 9 دی در جمع خبرنگاران به ذکر خاطراتش از آن روز شکوه و حماسه پرداخت و اظهار داشت: پس از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 با اغتشاشاتی که در کشور مخصوصا تهران ایجاد شد، با توهین اغتشاشگران به اماکن مقدس به ویژه مراسم روز عاشورا، دیگر صبر مردم به سرآمد که حاصل آن خلق حماسه بزرگ و باشکوه 9 دی شد.

اسلامی افزود: با گذشت 31 سال ازانقلاب و رای آری مردم به جمهوری اسلامی و ولایت فقیه، حماسه 9 دی تایید مجدد نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت مطلقه فقیه توسط مردم ولایتمدار بود. ملت ایران همچمنان که در سال 57 به عنوان پشتوانه ولایت فقیه و حامی حضرت امام خمینی (ره) در صحنه حاضر شدند، در یوم الله 9 دی نیز با حضور با شکوهشان بر زعامت و امامت ولی امر زمان حضرت امام خامنه ای عزیز مهر تایید زدند و حمایتشان را از حکومت اسلامی اعلام کردند.

وی در ادامه به بیان خاطراتشان از آن روز با شکوه پرداختند و گفتند: آن روز بسیار دیدنی و پرخاطره بود. بنده به عنوان فرمانده لشگر 10 سیدالشهدا علیه السلام و فرمانده قرارگاه عاشورا مسئولیت تامین امنیت غرب استان تهران را برعهده داشتم. در زمان اغتشاشات 22 شبانه روز در صحنه بودیم و با کمک بسیجیان و پاسداران عزیز قائله را ختم به خیر کردیم که روز پایانی آن 9 دی بود. 

وی افزود: در آن روز با شکوه حماسه، بنده روی پل عابرپیاده نزدیک پل یادگار امام (ره) مستقر شدم  و شاهد حضور میلیونی مردم در خیابان بودم. مردم ولایتمدار در دسته های هزار نفری یا بیشتر در حالی که شعارهایی را با مضمون حمایت و بیعت با مقام معظم رهبری سرداده بودند به سمت میدان انقلاب پیش می رفتند. من چنین جمعیتی را در روز ورود حضرت امام خمینی (ره) در میدان آزادی دیده بودم. در روز ورود امام به میهن مردم با شور و شوق و شعور به حمایت از ایشان پرداختند و در روز 9دی نیز ما شاهد همان شوق و شعور مردم در حمایت از مقام عظمای ولایت بودیم. 

مدیرکل اداره حفظ آثار استان البرز با اشاره به خودجوش بودن حماسه با شکوه 9 دی گفت: این حماسه با یک پیام کوتاه حضرت آقا به صورت کاملا خودجوش و مردمی شکل گرفت. مردم برای حمایت از ولایت مطلقه فقیه بدون دعوت هیچ ارگان یا شخص خاصی به میدان آمدند تا مشت محکم حمایت بی چون و چرای خود از ولی امر مسلمین جهان را بر سینه استکبار جهانی، فریب خوردگان داخلی و سران فتنه بزنند. فریب خوردگانی که شیرینی انتخابات سالم ریاست جمهوری را به کام مردم تلخ کردند و سعی کردند لذت معنوی مردم از برگزاری مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را از مردم بگیرند. اما طبق فرمایش حضرت امام که این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است، مردم آگاه و بابصیرت ما نیز از این راه و روش هرگز دست نخواهند کشید. 

اسلامی در ادامه خاطراتش گفت: ما مسئولیت حفظ امنیت منطقه را داشتیم و نگران بودیم که با این تراکم شدید جمعیت که لحظه به لحظه از خیابان های اصلی و فرعی منتهی به میدان انقلاب به حجم آن اضافه می شد چه کنیم؟ که الحمد لله با تدابیر اندیشیده شده و همکاری خوب مردم با نیروهای سپاه و انتظامی تجمع خودجوش مردمی به خوبی به پایان رسید. 

وی در ادامه بیان کرد: فریب خوردگان و سران فتنه خیلی آسان از خون شهدا و آرمان های انقلاب اسلامی گذشتند. آن ها مردم و رنج ها و خون هایی که برای به بار نشستن درخت این انقلاب ریخته شده است را به آسانی نادیده گرفتند و با خودبرتر بینی از همه چیز گذشتند. متاسفانه در بین این فریب خوردگان علما، اساتید دانشگاهی و بعضا مسئولان ارشدی وجود داشتند که نادانی آن ها همه را به تعجب واداشت.

سردار اسلامی در پایان گفت: دعا می کنیم که انشاالله تا ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) علی زمانه ما، حضرت امام خامنه ای عزیز، پاینده و استوار باشد و پرچم این انقلاب که منقش به خون هزاران شهید است را به دستان مبارک صاحب اصلی اش برساند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار