حجت‌الاسلام جلیلی صفت:

9 دی روز حماسه و عمر دوباره به نظام و انقلاب بود

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا گفت: حضور مردم در روز 9 دی مانند یوم الله 22 بهمن 57 حماسه آفرین و حیات بخش به نظام و انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۲۱۹۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷ - 27December 2016
به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام والمسلمین احمد جلیلی‌صفت رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا در جمع کارکنان پایگاه شهید عبدالکریمی که امیر شاه صفی فرمانده این نیرو نیز حضور داشت با اشاره به فرصت طلبی های دشمنان قسم خورده نظام برای ضربه زدن به کشور گفت: در جریان انتخابات 88 رویدادهایی پیش آمد که برای دشمن فرصتی به وجود آورد تا با بسیج عوامل داخلی و خارجی خود بتواند بزرگترین ضربه را به نظام اسلامی وارد کند و به زعم خود پایه‌ها و اساس انقلاب را از بین ببرد.

وی اظهار داشت: عده‌ای نا آگاه در داخل کشور نیز درحالی‌که از عقبه و سرانجام این رویدادها بی‌اطلاع بودند با نگرشی سطحی به آنها پیوستند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا اقدامات دشمن در آن ایام را توام با شتاب‌زدگی برشمرد و تصریح کرد: از آنجایی که دشمنان این نظام همواره با خطای محاسباتی در آسیب رساندن به کشور ناکام بوده‌اند این بار نیز با شتاب‌زدگی اهداف شوم خود را برای آن عده‌ای که به آنها پیوسته بودند نمایان کرده، باعث شدند آنها نیز بیدار شوند و به صف مردم در روز 9 دی بپیوندند.

وی افزود: در  حماسه 9 دی انقلاب دیگری اتفاق افتاد، چراکه با جوشش دوباره در غیرت و غرور مردمی که در جریان انقلاب و دفاع مقدس برای حفظ این نظام و کشور خون داده بودند و ورود با بصیرت و آگاهی آنها به میدان، بساط فتنه و فتنه گران را برای همیشه برچیدند.

 حجت الاسلام جلیلی صفت با اشاره به شعارهایی که مردم در یوم الله نهم دی ماه سر می دادند، گفت: یکی از برجسته‌ترین شعارها، شعار «سکوت هر مسلمان خیانت است به اسلام» بود که در آن ایام به خواص بی‌بصیرتی که به زعم خود با زیرکی سکوت اختیار کرده بودند، فهماند سکوت امروز آنان با خیانت سران و رهبران فتنه به مردم و نظام تفاوتی ندارد و هر دو آنها لبه یک شمشیر هستند.

وی اظهار داشت: آنهایی که سکوت کردند اشتباهی تاریخی مرتکب شدند، چراکه در جایی که باید در کنار مردم و رهبری می‌بودند در کنار دشمنان قرار گرفتند و مردم نیز با بصیرت خود خیانت آنها را در کنار خیانت سران فتنه فریاد زدند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا با اشاره به پیچیدگی‌ها و غبار آلود بودن فضا در زمان فتنه گفت: تا زمانی که فتنه و زمان امتحان پیش نیاید و فضا غبارآلود نشود افراد شناخته نمی‌شوند اما آزمون 9 دی برخی چهره‌ها را غربال کرد و مردم فهمیدند برخی برای منافع خودشان به راحتی از صحنه خارج و سکوت اختیار خواهند کرد.

حجت الاسلام جلیلی صفت حضور مردم در صحنه را عامل خاموش کننده آتش فتنه برشمرد و افزود: مردم در این روز مانند یوم الله 22 بهمن در سال 57 به نظام و انقلاب عمر دوباره بخشیدند و با تثبیت نظام، اجازه ندادند آرمان‌های انقلاب، امام راحل و رهبری به دست نا اهلان و نامحرمان به حاشیه برود.

وی گفت: امروز نیز ما وظیفه داریم که این روز را به پاس حضور مردم در صحنه به‌عنوان یوم الله گرامی بداریم و در این راستا در کلیه یگان‌های نیروی هوایی ارتش نیز مانند سراسر کشور نشست‌های جریان شناسی فتنه برگزار خواهد شد.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا با اشاره به لزوم اتحاد حول محور ولایت فقیه در کشور گفت: همه اقشار مسئولان و مدیران کشور اگر در خط ولایت حرکت کنیم، وحدت قدرت آفرین و دشمن شکن پدید خواهد آمد و هیچ خطری کشور را تهدید نخواهد کرد.

وی در پایان گفت: 9 دی تجلی‌گر فرمایش امام (ره) بود که فرمود: پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار