برگزاری نشست تخصصی رؤسای پليس آگاهی سراسر کشور

رئيس پليس آگاهی از برگزاری نشست تخصصی روسای پليس آگاهی سراسر کشور خبر داد و گفت : اين همايش فردا صبح (چهارشنبه) با حضور مسئولان درون و برون سازمانی به منظور استفاده از نقطه نظرات و بررسی عملکرد سال‌جاری اين پليس برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۱۹۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱ - 27December 2016

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار محمدرضا مقیمی در گفت‌و‌گویی با اشاره به برگزاری نشست تخصصی رؤسای پلیس آگاهی سراسر کشور، اظهار داشت: در این نشست  فرمانده نیروی انتظامی، رؤسا و مدیران ارشد پلیس آگاهی حضور خواهند داشت.

وی افزود: تبیین و تحلیل آخرین وضعیت جرایم کارکنان با تشریح چالش‌های موجود و علل ارتکاب، بررسی و ارزیابی عملکرد رده‌ها در امر مبارزه با جرایم خشن، قاچاق کالا، ارز و همچنین بررسی عملکرد سال جاری نسبت به برنامه‌های ابلاغی از اهداف برگزاری این نشست می‌باشد.

رئیس پلیس آگاهی ناجا ادامه داد: هر یک از روسا و معاونان تخصصی پلیس آگاهی ناجا از جمله رئیس بازرسی، رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز و معاونان مبارزه با جرایم جنایی، سرقت و جرایم اقتصادی نیز در این نشست آخرین وضعیت عملکردی حوزه مرتبط را ارزیابی و بررسی خواهند کرد.

سردار مقیمی تصریح کرد: رؤسای پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان‌های البرز، اصفهان و بوشهر در خصوص موفقیت‌ها و موانع اجرای مأموریت‌های صیانتی به ارائه گزارش خواهند پرداخت.

گفتنی است؛ نشست تخصصی رؤسای پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان‌های سراسر كشور فردا چهارشنبه 8 دی‌ماه سال‌جاری در محل سالن فجر ستاد فرماندهی ناجا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار