بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز به مناسبت 9 دی؛

دنیاى اسلام امروز احتیاج دارد به شناختن حقیقى جبهه‌ دشمن دارد

در بخشی از بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز که به مناسبت فرارسیدن 9 دی صادر شده، آمده است: دنیاى اسلام امروز احتیاج دارد به روى آوردن به اندیشه، روى آوردن به فکر، عادت کردن به اندیشیدن، مسائل را درست فهمیدن، درست تحلیل کردن. دنیاى اسلام امروز احتیاج دارد به شناختن حقیقى جبهه‌ى دشمن امت اسلامى؛ دشمنانمان را بشناسیم، دوستانمان را بشناسیم.
کد خبر: ۲۱۹۴۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶ - 28December 2016

به گزارش دفاع پرس از البرز، به مناسبت یوم الله 9 دی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز بیانیه ای را به شرح زیر صادر کرد.

بسم  الله الرحمن الرحیم

انا فتحنا لک فتحا مبینا

مقام معظم رهبری می فرمایند: «دنیاى اسلام امروز احتیاج دارد به روى آوردن به اندیشه، روى آوردن به فکر، عادت کردن به اندیشیدن، مسائل را درست فهمیدن، درست تحلیل کردن. دنیاى اسلام امروز احتیاج دارد به شناختن حقیقى جبهه‌ى دشمن امت اسلامى؛  دشمنانمان را بشناسیم، دوستانمان را بشناسیم. گاهى دیده شده است که مجموعه‌اى از ما مسلمانها با دشمنان خودمان همدست شدیم براى زدن دوستان خود، براى زدن برادران خود! خب، این به ما لطمه میزند، این امت اسلامى را دچار آشفتگى میکند، دچار ضعف میکند؛ این ناشى از نداشتن بصیرت است. امروز دنیاى اسلام به این بصیرت احتیاج دارد، به این تدبر و اندیشه احتیاج دارد.»

يوم الله 9 روز پیروزی بصیرت بوده است. 9 دی روزی است که امت ولایتمدار مکردشمنان را ، نقش  برآب ساخته ونقاب نفاق، ولی به ظاهرحق به جانب را، ازچهره ی پلید مزدوران زمان درید وبرای همیشه رسوای عالم ساخت واجازه نداد ننگ بی بصیرتی وغفلت برپیشانی ملت جای گیرد. فتنه ای که به فرموده  ولی امرمسلمین حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) " با ظاهری حق ولی محتوایی باطل" آمده بود تا انقلاب اسلامی را که حاصل خون هزاران شهید عزیز بود را ببلعد، ولی اقدام به موقع وبه هنگام امت بصیر، همه ی مستکبران عالم راکه ازطراحان وحامیان آن فتنه ی عظیم بودندغافلگیرومأیوس ساخت.

حماسه 9 دی و حضور دهها میلیونی ایرانیان در برائت از فتنه گران و تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره)  و رهبر معظم انقلاب اسلامی روز تجلّی غیرت دینی ملّت شریف ایران و فروزان شدن شعله های بیداری و بصیرت آنان نسبت به واقعیت های نهفته در لایه های فتنه 88 به شمار می رود و برای همیشه پرچم آگاهی و دشمن ستیزی را در این کشور برافراشته نگه خواهد داشت.

یوم‌الله 9 دی‌، مظهر بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران و پایبندی آنان به عهد و پیمان‌شان با حضرت امام خمینی (رحمت‌الله علیه) و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و نیز عرصه نمایش ارادت و تبعیت از رهبری انقلاب همراه با عمق باور و میثاق از هم ناگسستنی امت با امام و ولّی خویش و نیز برائت و بیزاری از سران و حامیان داخلی و خارجی فتنه به شمار می‌رود،‌ حماسه‌ای که نشان داد بیعت ایرانیان با قرآن‌، عترت و ولایت فقیه‌، حقیقتی انکارناپذیر است که قابل برگشت و اغماض نبوده و همیشه جاری خواهد بود و در زمان‌های حساس و سرنوشت‌ساز تاریخی نیز‌، آگاهانه و فداکارانه نقش خود را به خوبی پدیدار خواهد ساخت.

دشمنان این مرز و بوم همواره در تلاش بوده اند که مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند. بدون شک ملت غیور ایران در هر فتنه ای که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به خطر اندازد هوشیارانه با بصیرت دینی و با حمایت از رهبری فرهیخته و زمان شناس موضع  خود را محکم و با ثبات در رسوا کردن بی دینان فتنه انگیز به صراحت اعلام می دارد. حرکت هایی چون فتنه های اول انقلاب منافقین و  فتنه  بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 از نقشه های دشمنان قسم خورده این ملت بود که از پی آن حماسه بی بدیل و بی نظیر که نماد ایستادگی و هوشیاری ملت ایران بود، فصلی نو را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زد که تنها با یاری خدا و اراده انسانی محقق می گشت. 

امروز که دشمن طمع کارانه در پی براندازی نظام و ارزش های ایمانی ملت است بر ما مدافعان انقلاب اسلامی واجب است که با هوشیاری و بصیرت به تحلیل وقوع این مقطع از تاریخ پرداخته و اجازه ندهیم که خیانت جنایتکاران به انقلاب به دست فراموشی سپرده شود.

در پایان ما پرسنل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز ضمن بيعت مجدد با آرمان هاي والاي معمار كبيرانقلاب اسلامي، حضرت امام راحل (ره) و شهيدان گرانقدر8 سال دفاع مقدس يك بار ديگر با نايب الامام، ولي امر مسلمانان جهان و رهبر فرزانه انقلاب اسلامي، حضرت آيت الله خامنه اي (مدظله العالي)‌تجديد بیعت نموده و پاسداري از اصل ولايت فقيه را دفاع از ارزش هاي اسلامي و فرهنگ عاشورايي سرور آزادگان جهان،‌ حضرت امام حسين (ع) و اصحاب و ياران باوفايش دانسته و آمادگي خود را براي جانفشاني در راه پاسداري از حريم مقدس ولايت اعلام مي كنيم و مجدداً تأکید می نماییم که همیشه و در همه حال همچون گذشته تنها ره گشای امور کشور را منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای دانسته و آحاد جامعه اعم از مردم، مسئولین قوا و ارکان مختلف نظام را به وحدت حول محور ولایت دعوت نموده و خود نیز با اتکال به خداوند بر این راه نورانی اعلام استواری می نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار