ابوالفضل حسن‌بیگی مطرح کرد؛

محاصره افسران امنیتی موساد، سیا و عربستان در حلب

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی با اشاره به محاصره افسران امنیتی وابسته به موساد، سیا، عربستان، ترکیه و قطر در حلب در روزهای پایانی مبارزه از معامله قدرت‌های بزرگ خبر داد.
کد خبر: ۲۱۹۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱ - 28December 2016
محاصره افسران امنیتی موساد، سیا و عربستان در حلببه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، ابوالفضل حسن‌بیگی با اشاره به پیروزی مقاومت در حلب گفت: در روزهای آخر جنگ در حلب، تعداد زیادی از افسران امنیتی وابسته به آمریکا، اسرائیل، عربستان، ترکیه، قطر و کشورهای حامی تروریست‌ها، به دام نیروهای مقاومت افتادند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همه تلاش نیروهای مقاومت، ارتش سوریه و تیپ فاطمیون برای به اسارت درآوردن این افراد متمرکز شد.

وی با اشاره به معامله برخی قدرت‌ها در حلب گفت: معامله‌ای صورت گرفت که بسیار تلخ بود، اگر سه روز دیگر محاصره حلب ادامه می‌یافت، با توجه به کمبود غذا، آب و مهمات، اکثر قریب به اتفاق این افراد اسیر می‌شدند و این اسارت، پیروزی بزرگی برای جبهه مقاومت بود.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: آمریکایی‌ها فشار آوردند و برخی کشورها با آمریکا معامله کردند و به دولت سوریه و مقاومت فشار آوردند تا این افراد را از محاصره خارج کنند.

حسن‌بیگی با اشاره به تلاش‌های غرب برای صدور بیانیه در شورای امنیت سازمان ملل در خصوص نقض حقوق بشر در حلب تصریح کرد: غرب هیچ‌گاه دلش به حال مردم حلب نسوخته است، همانطور که دلشان برای هیچ کس در منطقه نمی‌سوزد. چهار سال مردم حلب را کشتند اما صدایی از غرب درنیامد؛ چرا یکباره در سازمان ملل تلاش کردند تا نسبت به نقض حقوق بشر در حلب بیانیه صادر کنند؟

وی محاصره افسران امنیتی کشورهای حامی تروریست در حلب را عامل تلاش غرب برای تصویب بیانیه علیه مقاومت در سازمان ملل خواند و گفت: اگر این افسران اسیر می‌شدند، دیگر حیثیتی برای آمریکا و حامیان تروریست‌ها باقی نمی‌ماند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی، کشورهایی که با آمریکا معامله کردند را گرگ‌هایی را در لباس میش خواند و گفت: این کشورها نگذاشتند شهد شیرین پیروزی حلب در کام مردم سوریه و مقاومت کامل شود.
 
منبع: مهر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار