امام جمعه کرمان:

حماسه عظیم 9 دی به صورت خودجوش به پا شد

امام جمعه کرمان گفت: حماسه عظیم مردمی 9 دی سال 88 به صورت خودجوش و بدون هرگونه تبلیغی به پا شد و ملت با بصیرت به میدان آمدند تا از نظام اسلامی، ولایت‌فقیه و آرمان‌های خود دفاع کنند.
کد خبر: ۲۱۹۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶ - 28December 2016

حماسه عظیم 9 دی به صورت خودجوش و بدون هرگونه تبلیغی به پا شدبه گزارش دفاع پرس از کرمان، آیت‌الله سیدیحیی جعفری صبح امروز در نشست ستاد 9 دی استان کرمان اظهار داشت: در 40 سال گذشته از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ملت ایران همواره با هدایت‌های رهبری مشکلات به وجود آمده را رفع کردند.

وی ادامه داد: در جریان فتنه 88، عده‌ای از افراد مغرض شعارهای هنجارشکن سر داده و به عزاداران سید‌الشهداء (ع) حمله کردند و نسبت به ولایت‌فقیه اهانت ورزیدند.

وی بیان داشت: اما اکثریت ملت ایران این خطر را درک کرده و در راهپیمایی عظیم 9 دی ماه حضور یافتند تا فتنه‌ای را که با هدایت و پشتیبانی ضدانقلاب‌ها در خارج از کشور شکل گرفته بود، خاموش کنند.

جعفری تصریح کرد: اکثریت ملت ایران در امتحانات پس از پیروزی انقلاب اسلامی سرافراز بیرون آمدند، روزی که فتنه‌گران سال 88 آن غائله را به پا کردند، فکر نمی‌کردند که ملت ایران مقابلشان به پا خیزند.

وی بیان داشت: حماسه عظیم مردمی 9 دی سال 88 به صورت خودجوش و بدون هرگونه تبلیغی به پا شد و ملت با بصیرت و درک موقعیت به میدان آمدند تا از نظام اسلامی، ولایت‌فقیه و آرمان‌های خود دفاع کنند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار