هفتمین رزمایش مدافعان آسمان ولایت-25/ پوردستان در جمع خبرنگاران:

وارد مرحله جدیدی در دفاع از آسمان کشور شده‌ایم/ برگزاری رزمایش نداجا در ماه آینده

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: رزمایش نیروی دریایی راهبردی ارتش طی ماه آینده در منطقه خلیج فارس و دریای عمان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۱۹۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰ - 28December 2016
وارد مرحله جدیدی برای دفاع از آسمان‌های کشور شده ایم/ رزمایش نداجا ماه آینده برگزار می شودبه گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس به منطقه عمومی هفتمین رزمایش مدافعان آسمان ولایت، امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» جانشین فرمانده کل ارتش در پایان هفتمین رزمایش مدافعان آسمان ولایت در جمع خبرنگاران به ارزیابی اقدامات انجام شده در رزمایش پرداخت و اظهار کرد: با توجه به گستره عملیاتی منطقه رزمایش و اقدامات انجام شده، تمامی اهداف از پیش تعیین شده در رزمایش محقق شد.

وی افزود: همدلی بین یگان‌های مستقر در منطقه رزمایش سبب شد که کاستی‌های گذشته برطرف شده و وارد مرحله جدیدی در دفاع از آسمان‌ کشور شویم.

جانشین فرمانده کل ارتش تاکید کرد: مردم مطمئن باشند همانگونه که در رزمایش قرارگاه پدافند هوایی ارتش مشاهده کردیم، ارتش در زمین، هوا و دریا از قابلیت‌های بسیار بالایی برخوردار است.

پوردستان همچنین خاطرنشان کرد: هدف ارتش دستیابی به قابلیتی است که بتوانیم به شایستگی از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی کشور دفاع کنیم.

وی درباره ارتقاء تجهیزات و ظرفیت‌های دفاعی کشور در آینده، تصریح کرد: قطعا ارتش متناسب با تهدیدات مختلف، ظرفیت‌های دفاعی خود را ارتقا می‌دهد.

جانشین فرمانده کل ارتش در ادامه به برگزاری رزمایش‌های مختلف از سوی ارتش اشاره و عنوان کرد: بر اساس تدابیر فرمانده کل ارتش، رزمایش‌های نیروهای مختلف ارتش در حال برگزاری است. در همین راستا، در هفته‌های گذشته شاهد برگزاری چهارمین رزمایش محمد رسول‌ الله(ص) از سوی نیروی زمینی در منطقه جنوب‌شرق کشور و طی روزهای اخیر نیز شاهد برگزاری رزمایش مدافعان آسمان ولایت_7 توسط قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در منطقه جنوب  بودیم.

وی گفت: رزمایش نیروی دریایی راهبردی ارتش نیز طی ماه آینده در منطقه خلیج فارس و دریای عمان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها