یادداشت/ مرادی آزاد

ادعای ولایت‌مداران اثبات شد

مردمی که همیشه پای آرمان‌ها و انقلاب‌شان ایستاده‌اند و گوش به فرمان نائب امامشان، رهبر فرزانه انقلاب‌اند، این بار بدون فرمان گرفتن اقدامی می‌کنند و حماسه‌ای می‌آفرینند.
کد خبر: ۲۱۹۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰ - 28December 2016

گروه حماسه و جهاد دفاع پرس- «ریحانه مرادی آزاد» فعال قرآنی و دانشجوی جامعة القرآن یادداشتی را به مناسبت سالروز حماسه 9 دی در اختیار خبرگزاری دفاع مقدس قرار داد، که در ادامه می‌خوانید:

بارها در قرآن خواندیم «... ید الله فوق أيديهم ...» و اگرچه ظاهراً به آن ایمان داشتیم، ولی هیچ‌گاه با جانمان به حقیقتش پی نبرده بودیم.

تا اینکه خدا میدان آزمایشی به راه انداخت و هر آن کس را که ادعای ولایتمداری داشت، در آن داخل کرد تا بر خودمان ثابت شود که آیا بر عهدمان صادقیم یا خدای ناکرده... !

فتنه اگرچه ظاهری تلخ و دردآور دارد و آنچه از آن به چشم می‌آید آلودگی، تیرگی، انحراف و ذلت است، ولی همین فتنه را وقتی با بهره داشتن از فرقان که وسیله جداسازی حق از باطل است، داخلش می‌شوی، درمی‌یابی که این نیز فتنه‌گاه همان الطاف خفیه الهی است که موجبات رشد آدمی را مهیا می‌سازد؛ البته به شرط آنکه از فرقان بهره داشته باشی.

آن نیست مگر همان دو یادگاری که پیامبر رحمت، نبی مکرم اسلام، برایمان به جا گذاشته و ما را سفارش به آن کردند، یعنی همان قرآن و عترت... و امروز در غیاب اماممان، دنباله روی از عترت همان تبعیت کامل از نائب المهدی است؛ یعنی ولی فقیه که این مهم را مردم شهیدپرورمان با آفریدن حماسه 9 دی ماه 88 به گوش عالم رساندند و در این امتحان بزرگ الهی نمره قبولی آورده و دشمنان داخلی و خارجی این نظام را به خاک ذلت نشاندند.

و این جا فهمیدیم معنای «ید الله فوق أيديهم» را که اگر دنیا جمع شوند تا امری را علیه نظام الهی که مبتنی بر ولایت است، تحقق بخشند، تا خدا نخواهد هرگز به وقوع نخواهد پیوست.

دست خدا بالای همه دست هاست، اراده او فوق همه اراده‌هاست، قدرت او غالب بر تمام قدرت‌هاست. حتی اگر تمام امکانات خود اعم از نیروی انسانی، تبلیغات رسانه ای و پول و دارایی خویش را در این راه یعنی بر اندازی نظام اسلامی به کار گیرند، باز آنهايند که مغلوب کارزار جنگ با خدایند.

و این آیه قرآن است که می‌فرماید: «می‌خواهند نور خدا را با دهان‌هايشان خاموش کنند، ولیکن خدا کامل کننده نور خویش است هرچند کافران را خوش نیاید»

این بار خدا دستش را از آستین مردم بیرون آورد. به اذن خدا قلوب مردم متحول شد. عقول مردم به دست ولی خدا امام زمان (ع) اندکی پیش از ظهور به کمال می رسد! آخر روایت است که در دوران ظهور حجت خدا، امام عصر "ارواحنا لتراب مقدمه الفداء"، حضرت دست بر سر مردم می‌کشند و عقول آن‌ها را کامل می کنند... و حالا قبل از آن امر وعده داده شده، گویا همان اتفاق به میزانی که خدا می پسندد افتاده است.

مردمی که همیشه پای آرمان ها و انقلابشان ایستاده اند و گوش به فرمان نائب امامشان رهبر فرزانه انقلاب اند، این بار بدون فرمان گرفتن اقدامی می کنند و حماسه‌ای می‌آفرینند که اتفاقاً مورد رضایت ولی واقع می شود و او چندین و چند بار از آن حماسه تجلیل و تقدیر می کند.

معنای این، چه می تواند باشد غیر از اینکه آنها با پشتیبانی از ولی فقیه، خواست قلبی او را به توفیق الهی رصد کرده و مانع از آسیب دیدن خود و نظام اسلامی مان شدند و این فرموده ی امام راحلمان بود که «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به شما آسیب نرسد.»

«الحمدلله کما هو أهله» که اگر هزاران بار شکر خدا را برای این نعمت به جا آوریم باز کم است، که توفیق این شکر نیز از جانب اوست.

انتهای پیام/ 191
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار