تجلی بصیرت/ 8

حضور مردم همیشه درصحنه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی

حماسه نهم دی ماه مردم همیشه در صحنه و ولايتمدار ايران اسلامی در راهپيمايی نهم دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاريخ انقلاب خونین اسلامی ایران بوجود آورد که تاثیر آن همچنان درجامعه ما مشخص و برگی زرین در افتخارات این ملت محسوب می گردد.
کد خبر: ۲۱۹۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳ - 01January 2017

به گزارش دفاع پرس از خرم آباد سرهنگ ستاد یدالله دلارام مدیرکل اداره حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس لرستان در یادداشتی بمناسبت یوم الله 9 دی آورده است:

بعد از آنکه جریانات ضد انقلاب و ضد حکومت اسلامی ایران تمام توان خود را برای ضربه زدن به اساس نظام اسلامی کشورمان به پای کار آوردند و نتوانستند کاری از پیش ببرند.

مردم مسلمان و انقلابی ایران با حضوری فعال و چشمگیر قدرت را خود با حفظ آرامش و یکپارچگی صفوف وحدت آفرین به نمایش در آوردند و نمادی از عزت و استقلال و بصيرت مردمی را در اوج ناتوانی قدرت های استعماری جهانی و منطقه ای که تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی گرد هم آورده بودند.

با تمام قدرت به آشکارا به اجرا گذاشتند و به گوش سردمداران استکبار جهانی این نکته را اعلام داشتند که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ايستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر جمهوری اسلامی بخواهد توطئه کند ما نخواهیم گذاشت و هم چون سال‌های دفاع مقدس با تمام وجود از کشورمان پاسداری خواهیم نمود.

در جایی دیگر مقام عظمای ولایت و فرماندهی کل قوا درباره روز نهم دی می فرماید:   

"اصولا روز نهم دی در تاريخ انقلاب اسلامی ایران با عنوان روز «بصيرت» تبديل به يوم الله و ماندگار شده است. "

این فرمایش رهبر انقلاب به دلیل آن است که مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی حماسه ای ديگر در این روز آفريد و دشمنان خدا و دين و کشور نااميد نمود و قلب امام زمان (عج) را شاد ساخت. به عبارتی می توان گفت نهم دی، روز غلبه حزب خدا بر دشمنان قسم خورده انقلاب بوده است و این نشات گرفته از بصیرت بالای ملت ما می باشد.

در این راستا مردم ولایت مدار استان لرستان به عنوان پیشگام در عرصه مبارزه با ضدانقلاب یک روز پیش از همه مردم ایران یعنی در روز هشتم دی اقدام به راهپیمایی علیه وابستگان به استکبار نموده و اقدامات ضد انقلاب را مردود و به نوعی اعلام برائت از مشرکان و منافقان و دشمنان نظام مقدس اسلامی ایران نمودند و این وصیت امام راحل (ره) را که فرمود «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت تان آسيب نرسد» به خوبی عملی نمودند و به فرموده ی مقام عظمای ولایت و فرماندهی کل قوا جشن بلوغ فکری و شخصيتی نظام اسلامی را مردم استان ما به نمایش گذاشتند. امید است با همیاری و همدلی مردم میهنمان در روز نهم دی شاهد حضوری بابصیرت باشیم تا فرق بین مردم ما و کوفیان نشان داده شود و یکبار دیگر با آرمان های امام راحل بیعت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار