سردار جزایری در گفت‌و‌گو با دفاع پرس:

مدیریت فتنه‌های آینده مبتنی بر عبرت آموزی از گذشته است/ «آمریکا» و «صهیونیسم» پشت پرده جنایات علیه بشریت هستند

معاون فرهنگی و تبلیغات ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در برابر روند رو به پیشرفت انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران، دشمنان سنگ اندازی می کنند و چه بسا با فتنه انگیزی های پیچیده تری روبرو باشیم. از گذشته فتنه ها و هجمه ها باید درس گرفت و عبرت آموزی داشته باشیم تا فتنه های آتی را مدیریت کنیم.
کد خبر: ۲۱۹۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۲ - 29December 2016
مدیریت فتنه های آینده مبتنی بر عبرت آموزی از گذشته است/ «آمریکا» و «صهیونیسم» پشت پرده جنایات علیه بشریت هستندسردار سرتیپ «سید مسعود جزایری» معاون فرهنگی و تبلیغات ستاد کل نیروهای مسلح و سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در گفت و گو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس در خصوص حماسه مردمی 9 دی در سال 88 و به نتیجه نرسیدن فتنه انگیزی های دشمنان اظهار داشت: طراحی دشمن در کودتای سال 88 با در نظر گرفتن بسیاری از جوانب بود اما تلقی آن ها از ولایت فقیه و جامعه ایران تلقی صحیحی نبود.
 
وی در ادامه در خصوص پیوند مردم و رهبری در مقابله با فتنه سال 88، خاطرنشان کرد: چنانچه عنصر پیوند رهبری و مردم نبود چه بسا نظام با مشکلات بیشتری روبرو و مهار آن فتنه ی بزرگ سخت می شد.
 
سردار جزایری در رابطه با ادامه دشمنی های استکبار با انقلاب اسلامی ایران پس از فتنه 88 توضیح داد: دشمن در مقابله و برخورد با جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی کمترین ابهام و تردیدی ندارد و تاکنون در این مبارزه و مقابله خسته نشده است. نظام سلطه حاکم و صهیونیسم بین الملل مخالف جدی و صریح نظام دین محور و خدا محور جمهوری اسلامی ایران است و تداوم این نظام را بر خلاف اهداف توسعه طلبانه خود می داند و لذا با آن مخالف است.
 
معاون ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: پشت پرده جنایات جهانی علیه بشریت، آمریکا و صهیونیست ها هستند. آمریکایی ها، انگلیسی ها و صهیونیست ها به دفعات حضور خود را در فتنه 88 اعلام و بیان کرده اند. در منطقه غرب آسیا نیز حضور همین عناصر شیطانی همراه با ارتجاع منطقه و وابستگان به آمریکا شعله های جنگ و خونریزی و غارت را سبب گردیده است.
 
وی در پاسخ به این سوال که با روی کار آمدن دولت جدید در آمریکا به ریاست ترامپ شاهد چه تغییراتی در سیاست های این کشور در خصوص غرب آسیا و جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود، گفت: امیدوارم سیاست های آمریکا در مورد جمهوری اسلامی ایران نسبت به دوره اوباما از دورویی و نفاق کمتری برخوردار باشد تا چهره این شیطان پلید یعنی حاکمیت آمریکا، از آشکاری بیشتری برخوردار باشد.
 
سردار جزایری تصریح کرد: در برابر روند رو به پیشرفت انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران، دشمنان سنگ اندازی می کنند و چه بسا با فتنه انگیزی های پیچیده تری روبرو باشیم. از گذشته فتنه ها و هجمه ها باید درس گرفت و عبرت آموزی داشته باشیم تا فتنه های آتی را مدیریت کنیم.
 
معاون فرهنگی و تبلیغات ستاد کل نیروهای مسلح در پایان یادآور شد: دشمن شناسی و شناخت دقیق ابعاد چند گانه دشمنی ها اصلی ترین راه سد نفوذ دشمن خواهد بود.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار