آزادسازی منطقه «الکرابله» در استان الانبار از گروه تروریستی داعش

درحالی‌ که خبر می‌رسد، ارتش و نیروهای امنیتی عراق موفق شدند، بامداد امروز جمعه منطقه «الکرابله» در استان الانبار را از وجود داعش پاکسازی کنند، پلیس دیالی بر پاکسازی کامل این استان از وجود این گروه تروریستی تاکید کرد.
کد خبر: ۲۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳ - 20June 2014

آزادسازی منطقه «الکرابله» در استان الانبار از گروه تروریستی داعش

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از فارس، سرلشکر «جمیل الشمری»، رئیس پلیس استان دیالی عراق تصریح کرد که نیروهای پلیس این استان به عملیات میدانی گستردهای را در مناطق «المقدادیه» و «العظیم» جهت پیگرد عناصر داعش اجرا کردند.
 
الشمری افزود: عملیات میدانی و امنیتی پلیس عراق در این دو منطقه تا پاکسازی کامل آن از عناصر تروریستی داعش ادامه مییابد. این درحالی است که فرماندهی عملیات دجله پیشتر از کشته شدن 19 داعشی و منهدم کردن 3 دستگاه خودرو حامل تجهیزات نظامی آنها در شهر العظیم و شمال منطقه المقدادیه و دفع حمله این گروه تروریستی به مرکز پلیس منطقه «المفرق» و وارد آوردن خسارات سنگین به آنها سخن گفته بود.
 
اما از استان «الانبار» در غرب سوریه خبر میرسد که نیروهای امنیتی عراق موفق شدند، منطقه «الکرابله» را از وجود عناصر تروریستی داعش پاکسازی و آن را آزاد کنند و دهها نفر از آنها را به قتل برسانند.
 
«صباح الکرحوت»، رئیس شورای استانداری الانبار در این خصوص توضیح داد که نیروهای امنیتی این استان موفق شدند، کنترل کامل منطقه الکرابله را در دست بگیرند و هم اکنون در حال پیشروی به سمت دو منطقه «الرمانه» و «سعده» هستند تا این دو منطقه را نیز از داعش پاکسازی کنند.
 
الکرحوت افزود: اوضاع امنیتی در غرب شهر الرمادی در استان الانبار رو به تثبیت و استقرار است و نیروهای امنیتی عراقی در راستای عملیاتهای امنیتی خود موفق شدند، دهها تروریست را به قتل برسانند.
 
طی هفته جاری عناصر داعش توانسته بودند، منطقه الرمانه، در غرب شهر الرمادی در استان الانبار را تصرف کنند.
 

نظر شما
پربیننده ها