پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان به مناسبت 9 دی:

حماسه 9 دی، زیباترین تابلوی همبستگی و ولایت مداری را ترسیم کرد.

استاندار کرمان و نماینده ولی فقیه در استان در پیامی مشترک به مناسبت سالروز حماسه 9 دی، از آن به عنوان روز بصیرت و پیوند امت با ولایت و ترسیم زیباترین تابلوی همبستگی و ولایت مداری را یاد کردند.
کد خبر: ۲۱۹۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲ - 29December 2016

به گزارش دفاع پرس از کرمان، آیت الله سید یحیی جعفری و علیرضا رزم حسینی به مناسبت حماسه نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، پیام مشترک صادر کردند.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بصیرت، ارزشمندترین هدیه ای است که از آسمان بینش مدبرانه و علم آگاهانه بر خاک حاصلخیز دل های آگاه می نشیند و جوانه های امید را در جان ها می پروراند.

بر مبنای همین بصیرت است که آدمی می تواند تمایز بین حق و باطل را در فضای غبارآلوده با درستی و به دور از کوچکترین خطایی، شناخته و در مسیر درست حرکتی آگاهانه را ادامه دهد.

حرکت آگاهانه در راستای آموزه های دین مبین اسلام همان حرکت در مسیری است که ولی فقیه به عنوان عمود خیمه انقلاب اسلامی ایران ترسیم می نمایند.

از این رو، روز 9دی ماه به عنوان روز بصیرت و پیوند امت با ولایت نشانگر بینش آگاهانه ملتی است که با شناخت دقیق و نگاه بصیر خود به خوبی به وظیفه ملی، اسلامی و اخلاقی خود عمل کرده و زیباترین تابلوی همبستگی و ولایت مداری را ترسیم کردند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت روز بصیرت و پیوند امت با ولایت و دعوت از آحاد مختلف مردم برای شرکت پرشور در بزرگداشت حماسه 9 دی، اعلام می داریم که در استان کرمان با شعار وحدت حول محور ولایت با کمک مردم ولایت مدار و همه اقشار مختلف جامعه تلاش خواهیم کرد تا انقلاب اسلامی ایران در مسیر رسیدن به آرمان های خود و اعتلای کشور روز به روز موفق تر و با صلابت تر پیش رفته و سازندگی و عظمت ملت را در صحنه داخلی و خارجی رقم بزنیم.

گفتنی است مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی ماه امروز ساعت 9:30 صبح در مقابل حسینیه ثارالله(ع) شهر کرمان با سخنرانی آیت الله خاتمی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری برگزار گردید.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها