آیت االله خاتمی در اجتماع مردم کرمان به مناسبت 9 دی:

کسانی که اجتماع 9 دی را تفرقه انگیزی می دانند، خود فتنه گر هستند

نماینده مردک کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: 9 دی، حماسه وحدت ملت ماست و این اجتماع نماد وحدت است و کسانی که این حماسه را تفرقه انگیزی می دانند، خود فتنه گر هستند.
کد خبر: ۲۱۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴ - 29December 2016
به گزارش دفاع پرس از کرمان، آیت الله سیداحمد خاتمی در اجتماع مردم کرمان به مناسبت گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار داشت: باید حماسه 9 دی را شناخت و نباید اجازه داد کسانی این حماسه را تحریف کنند.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی بیعت جاوید دیروز و امروز با ولایت است، افزود: فتنه گران قانون را نپذیرفتند، با سید الشهداء علیه السلام در افتادند و به دلیل اینکه با ولایت درافتادند، عکس امام و خانه خدا به آتش کشیده شد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم ولایتمدار بدانید فتنه های بعدی را ولایت گریزی و ولایت ستیزی رقم می زند، بیدار باشید و ببینید قانون اساسی مشروعیت سه قوه را به ولایت فقیه می داند و ولایت فقیه ارزنده ترین ارمغان امام راحل است.

خاتمی با بیان اینکه نمی شود برخی بگویند ما ولایت را دوست داریم اما خط قرمز ما فتنه نیست، تصریح کرد: 9 دی حماسه تبری از ولایت ستیزان است و فتنه گران و حامیانشان بدانند، تا زمانی که فتنه گری آنها هست، این تبری در ملت ما باقی است.

وی با اشاره به اینکه 9 دی حماسه وحدت ملت بود، ابراز کرد: ولایت فقیه تجلی ولایت امیرالمومنین علیه السلام است و کسانی که 9 دی را موجب تفرقه می نامند، نشان از بی بصیرتی آنهاست.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه عنصر دیگر 9 دی، پاسداری از انقلاب اسلامی است، گفت: قریب به 300 هزار شهید برای انقلاب اسلامی ایثار کرده اند و مردم با عنصر بصیرت پاسدار انقلاب بزرگشان هستند.

وی افزود: تا روز 9 دی 88 اسمی از تحریم نبود و از روز 10 دی تحریم ها آغاز شد و این امر نشان می دهد که دشمنان به تحرکات شیطانی فتنه گران امید داشتند که مردم آن ها را ناکام گذاشتند.
 
 
امام جمعه موقت تهران گفت: حامیان فتنه بدانند، گذشت زمان چیزی از جرم آنها نمی کاهد و پرونده فتنه گران پرونده سیاهی است و پیام اجتماع بزرگ امروز این است که به همان میزان که تولی داریم، با همان صراحت و فریاد، برائت و تنفر خود را از فتنه گران و حامیانشان ابراز می کنیم.
 
خاتمی اظهار کرد: 9 دی گره خورده با مقاومت است و مردم ما در جنگ تحمیلی هشت ساله نشان دادند که مقاوم در صحنه اند و با بصیرتشان ثابت کردند که خستگی ناپذیر و مقاوم هستند. 
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار