همزمان با برگزاری مراسم 9‌دی؛

پیکر 2شهید لشکر فاطمیون در مشهد تشییع شد+ تصاویر

پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم لشکر فاطمیون همزمان با حماسه 9دی صبح امروز در مشهد تشییع شد.
کد خبر: ۲۱۹۷۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷ - 29December 2016
به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، صبح امروز پنجشنبه (نهم دی‌ماه) مراسم سالروز حماسه ‌9دی در میدان شهدای مشهد با حضور خانواده شهدا و ایثارگران، عموم مردم و مسئولان برگزار شد.

مراسم از ساعت 9 صبح با مداحی و راهپیمایی آغاز و سپس پیکر مطهر دو شهیدان مدافع حرم «محمد فیضی» و «اخترمحمد شرفی» از مدافعان افغانستانی لشکر فاطمیون بر دستان مردم شهید پرور و ولایت مدار مشهد تا حرم مطهر رضویی تشیع شد.

 پیکر دو شهید لشکر فاطمیون در مشهد تشییع شد + تصاویر

پیکر مطهر شهیدان پس از طواف بر گرد مضجع شریف امام هشتم(ع) به رواق امام خمینی(ره) منتقل و پس از مداحی سید رضا نریمانی و سخنرانی آیت الله علم الهدی و اقامه نماز بر پیکر شهدا برای خاکسپاری به گلزار شهدای بهشت رضای مشهد منتقل شد.

پیکر دو شهید لشکر فاطمیون در مشهد تشییع شد + تصاویر 

شهید محمد فیضی 33ساله ساکن مشهد بود که در دومین اعزامش به سوریه در اسفند ماه سال 1394 در تدمر سوریه به شهادت رسید و سرانجام پس از 9 ماه پیکر مطهرش تفحص و شناسایی و برای خاکسپاری به مشهد منتقل شد.

پیکر دو شهید لشکر فاطمیون در مشهد تشییع شد + تصاویر 

شهید اختر محمد شرفی 23 ساله که اولین‌بار ماه رمضان امسال به سوریه رفت پس از دو ماه مجاهدت در نبرد با نیروهای تکفیری وهابی به شهادت رسید و به تازگی پیکرش شناسایی شد. برادر کوچک تر شهید در نبود پدر و مادر که سال‌ها پیش دعوت حق را لبیک گفته‌اند تنها عضو خانواده در بدرقه پیکر برادر بود.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها