طی ۲ ماه گذشته رخ داد

کشته شدن ۱۵۰۰ تروریست در منطقه «الملیحه» سوریه

ارتش سوریه یک‌هزار و پانصد تروریست را که شمار زیادی از آنها از اتباع خارجی بودند، طی دو ماه گذشته در منطقه مهم راهبردی الملیحه در استان ریف دمشق به هلاکت رسانده است.
کد خبر: ۲۱۹۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰ - 20June 2014

کشته شدن ۱۵۰۰ تروریست در منطقه «الملیحه» سوریه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل ازشبکه العالم، ارتش سوریه از مدتی پیش، عملیات گستردهای را در سلسله کوههای قلمون واقع در استان ریف دمشق برای پاکسازی تروریست هایی که از خاک لبنان به این کشور نفوذ کرده اند، آغاز نموده است.
 
در این گزارش، با اشاره به پاکسازی بیش از 95 درصد از مزارع مشرف بر منطقه الملیحه توسط ارتش سوریه تاکید شده که این عملیات به کشته شدن تعدادی از تروریست ها از جمله "ابومالک التلی" فرمانده جبهه النصره  در این منطقه منجر شده است.
 
روز پنجشنبه همچنین توپخانه ارتش سوریه محل تجمع تروریست ها در مناطق حوش عرب، عسال الورد و جرود رنکوس را هدف قرار داد که به کشته شدن تعدادی از این تروریست ها منجر شد.
 
منابع نظامی سوری نیز امروز اعلام کردند که در اثر یک کمین ایجاد شده توسط ارتش سوریه، شماری از فرماندهان گروههای تروریستی و نیروهای آنها به هلاکت رسیدند.
 
این کمین برای جلوگیری از نفوذ تروریست ها به اراضی سوریه از طریق مرزهای لبنان برای حمله به مراکز نظامی ارتش سوریه ایجاد شده بود.
 
منابع نظامی سوری همچنین از پیشروی ارتش سوریه در استان ریف دمشق در محور کارگاه لاستیک سازی و مسجد الدالاتی خبر دادند و این در حالی است که درگیری هایی نیز میان ارتش سوریه با گروهک تروریستی النصره و نیروهای موسوم به جیش الاسلام در محور شمالی منطقه درگرفت.
 
یک منبع نظامی سوری در این رابطه اظهار داشت: عملیات نظامی در الملیحه و مزارع مشرف بر آن ادامه دارد و ارتش سوریه پیشروی زمان بری داشته زیرا مزارع مشرف بر این منطقه بسیار گسترده است و بیشتر گروه های مسلح در مرکزغوطه تمرکز دارند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار