امیر سیاری:

دریادلان نداجا با پیروی از مکتب حسینی به دفاع از مرزهای آبی کشور می‌پردازند

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی ارتش با انتخاب شعار «راه ما راه حسین(ع) است» اعلام می‌کند که برای دفاع از مرزهای آبی کشور در هر جایی که باشد زیر بار ظلم نمی‌رود و مردانه می‌ایستد و ماموریتش را انجام می‌دهد.
کد خبر: ۲۱۹۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴ - 31December 2016
دریادلان نداجا با پیروی از مکتب حسینی به دفاع از مرزهای آبی کشور می‌پردازندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار «حبیب الله سیاری» فرمانده نیروی دریایی ارتش در جمع کارکنان مرکز آموزش وظیفه نداجا در سیرجان اظهار داشت: سال 88 دشمنان انقلاب و نظام به فکر براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افتادند. فتنه‌گران داخلی با حمایت همه جانبه دشمنان خارجی تلاش بسیاری کردند تا از این موقعیت در جهت براندازی نظام بهره ببرند اما مردم آگاه، هوشیار و همیشه در صحنه، با راهپیمایی 9 دی و با به رخ کشیدن بصیرت خود نشان دادند انقلاب اسلامی ایران چه پشتوانه عظیمی دارد.

وی افزود: رخداد و واقعه عظیم نهم دی ماه نشان داد مردم ما هوشیار و آگاه هستند، مردم آگاه بودند که دشمن چه هدفی دارد و این یعنی همان بصیرت، بصیرتی که طبق فرمایش مقام معظم رهبری قطب نمای حرکت مردم است.

وی در ادامه گفت: در واقع قطب نما و چراغ راهنما و هدایت در نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبری و ولایت است که مسیر انقلاب را روشن و نمایان می‌کند.

امیر سیاری خاطرنشان کرد: روز نهم دی ماه یوم الله است، چون روزی است که مردم پیروزی حق بر باطل را نشان دادند. روز نهم دی ماه در واقع روز پیروزی حق بر باطل بود.

وی در ادامه به تبیین شعار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران «راه ما راه حسین(ع)است» پرداخت و گفت: امام حسین(ع) با فریاد هیهات من الذله در مقابل دشمنان ایستاد، نیروی دریایی ارتش هم با انتخاب شعار «راه ما راه حسین(ع) است» اعلام می‌کند که برای دفاع از مرزهای آبی کشور در هر جایی که باشد زیر بار ظلم نمی‌رود و مردانه می‌ایستد و ماموریتش را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار