امیر پیمبری:

ظرفیت‌های دفاع مقدس، از نزاجا یک نیروی کارآمد ساخته است/ برای مقابله با هر تهدیدی آماده‌ایم

معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی ارتش گفت: ظرفیت‌های دفاع مقدس، از نزاجا یک نیروی کارآمد ساخته است.
کد خبر: ۲۱۹۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴ - 01January 2017
ظرفیت‌های دفاع مقدس، از نزاجا یک نیروی کارآمد ساخته است/ برای مقابله با هر تهدیدی آماده‌ایمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم ستاد سید کمال پیمبری، معاون تربیت و آموزش نزاجا درباره توانمندی نزاجا در برگزاری رزمایش‌های مختلف عنوان داشت: نیروی زمینی ارتش، یک نیروی کارآمد و باتجربه است؛ ظرفیت‌های دفاع مقدس، از نزاجا یک نیروی کارآمد ساخته است.

وی افزود: تهدیدات روز و ارائه راهکارها برای مقابله با آن‌ها و پدافند قاطع از سرزمین ایران از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های نزاجاست.

امیر پیمبری تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش، همچون دیگر نیروهای مسلح، تبعیت از مقام عظمای ولایت و اقدام برای صیانت از امنیت ملی و مقابله در لحظه با همه تهدیدها و خطرات را وظیفه اصلی خود می‌داند و حتی یک لحظه در تأمین و تضمین امنیت کشور درنگ و تردید نخواهد کرد.

معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه دشمن، حتی جرأت نگاه چپ به کیان ایران اسلامی را ندارد خاطرنشان کرد: معتقدیم دشمنان ایران اسلامی، ضعیف‌تر و حقیرتر از آن هستند که بخواهند مشکلی برای ما ایجاد کنند ولی ما برای مقابله با هر تهدید و خطری آماده هستیم و در دفاع مقدس، به جهانیان ثابت کردیم که پای آرمان‌ها و اهداف نظام اسلامی ایستاده‌ایم و هرگز اجازه کوچکترین تهدید نسبت به مرزها و آرمان‌هایمان را به دشمن نابکار نخواهیم داد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار