در نشست فعالان انقلابی تلگرام؛

کارگروه فضای مجازی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان اعلام موجودیت کرد

در اولین نشست فعالان انقلابی تلگرام «کارگروه فضای مجازی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان» اعلام موجودیت کرد.
کد خبر: ۲۱۹۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰ - 01January 2017
کارگروه فضای مجازی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان اعلام موجودیت کردبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، اولین نشست هم‌اندیشی فعالان فضای مجازی و مدیران کانال‌های تلگرامی انقلابی در قالب «کارگروه فضای مجازی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان» برگزار شد.
 
در این نشست، مدیران ۳۰ کانال تلگرامی فعال در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و خبری و نیز گروهی از فعالان فضای مجازی حضور یافته و به تبادل نظر پیرامون چگونگی همکاری و تعامل در چارچوب دیدگاه‌های مشترک پرداختند.

هچنین با انجام رای گیری، هسته مرکزی و کمیته‌های کارگروه برای برنامه‌ریزی جلسات آینده و پیگیری و اجرای مصوبات و مطالبات انتخاب شدند.

نشست‌های عمومی این کارگروه به صورت ماهانه و نشست هسته مرکزی و مسئولین کمیته‌ها نیز به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

ایجاد بانک‌های اطلاعاتی مورد نیاز اعضا با تمرکز بر شبکه های اجتماعی، برگزاری دوره‌ها، کلاس‌ها، سمینارهای علمی، جشنواره‌های تخصصی، سفرهای آموزشی کاربردی و حین کار فنی - تخصصی و مدیریتی و شناسائی فرصت‌های شغلی و کاری برای فعالان شبکه‌های اجتماعی از اهداف و برنامه‌های تشکیل این کارگروه هست.

طی روزهای آینده نیز اولین دوره نیمه تخصصی «شهروند خبرنگار» به همت کمیته آموزش کارگروه فضای مجازی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان برگزار می‌شود.
 
منبع: روابط عمومی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار