دیدار «رضایی» با خانواده «سردار احمد متوسلیان» و شهیدان «طوقانی»

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با حضور در منزل مادر سردار جاویدنشان «احمد متوسلیان» با خانواده این سردار سرافزار دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۲۱۹۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۶ - 01January 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «محسن رضایی» دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز 12 دی ماه 1395 با حضور در منزل مادر سردار جاوید نشان احمد متوسلیان با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار ضمن عیادت از مادر حاج احمد متوسلیان، یک جلد کلام الله مجید را به رسم یادگار تقدیم این خانواده کرد و ضمن قرائت فاتحه برای پدر سردار متوسلیان خطاب به مادر این خانواده گفت: پرورش حاج احمد در دامان شما خدمت بزرگی به اسلام بوده است.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس با اشاره به خاطره حضور احمد متوسلیان در جبهه مریوان گفت: در مریوان به ایشان گفتم که به اهواز بیا تا به جبهه ما در خوزستان یاری برسانی. احمد آقا گفتند، اگر اجازه بدهید به حج بروم و بعد اقدام کنم. ایشان پس از بازگشت از حج، به اهواز آمدند و تیپ محمد رسول الله (ص) را تشکیل دادند. از خدا می خواهیم که با خبر سلامت و آزادی ایشان، خبر شکست و نابودی رژیم صهیونیستی را هم بشنویم.

رضایی همچنین با حضور در منزل شهیدان محمد و سعید طوقانی، با خانواده این شهیدان دیدار و گفت و گو کرد.

وی خطاب به مادر شهیدان گفت: فرزندان شما و شهیدان مدافع حرم، جان خود را برای همین راه تقدیم کردند تا ان شا الله با شکست تکفیری های تروریست، راه زیارت بارگاه حضرت زینب (س) باز باشد.

شهید محمد طوقانی در سال 1362 در عملیات والفجر1 در منطقه عملیاتی فکه و شهید پهلوان سعید طوقانی در سال 1363در عملیات بدر در منطقه مجنون شهید و پیکرش پس از ده سال در ورزشگاه شهیدان طوقانی در کاشان به خاک سپرده شد.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها