«اقدام و عمل؛ مبانی، الزامات و آثار اقتصاد مقاومتی در بیان حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای»

کد خبر: ۲۲۰۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸ - 02January 2017
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، جدیدترین اثر انتشارات انقلاب اسلامی در زمینه‌ پاسخ‎گویی به مسائل اقتصادی با توجه به نظرات مقام معظم رهبری به تازگی منتشر شده است.  کتاب «اقدام و عمل؛ مبانی، الزامات و آثار اقتصاد مقاومتی در بیان حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای» به مسائلی نظیر مفهوم و ابعاد مختلف «اقتصاد مقاومتی» و ویژگی ها و تفاوت آن با دیگر سیاست های اقتصادی پرداخته است.
 
اهمیت اقتصاد مقاومتی در بین مسایل مختلف امروز کشور و بررسی ظرفیت های آن از موارد دیگری است که در این کتاب به آن اشاره شده است.
 
معظم معظم رهبری در این کتاب به سوالهای مطرح شده در خصوص  چگونگی اجرای سیاست های دولت و مسئولیت ملت و سایر مسئولین پاسخ داده اند. 

پاسخ جامع به سؤالات فوق از دیدگاه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حفظه‌الله تعالی را می‌توانید، در هفت فصلِ کتاب «اقدام و عمل» بیابید. کتابی که در 360 صفحه و به کوشش «مهدی مطهری» به رشته‌ی تحریر و تدوین درآمده و با مطالعه‌ دقیق بیانات، سعی شده است که به تمام بیانات معظم له در این موضوع توجه شود.
 
ویژگی دیگری که در این کتاب مطرح است، تبیین و تفسیر بیانات رهبری، به واسطه‌ی بیانات دیگری از خود ایشان است. مطالب دیگری با همین هدف در این کتاب درج گشته‌اند که اگر چه در ارتباط مستقیم با «اقتصاد مقاومتی» بیان نشده‌اند، اما هر یک، تشکیل‌دهنده‌ی قطعه‌ی کوچکی از ابعاد مختلف مقوله‌ی حیاتی و مهم «اقتصاد مقاومتی» می‌باشند.
 
«اقدام و عمل؛ مبانی، الزامات و آثار اقتصاد مقاومتی در بیان حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای» 
علاقه‌مندان می‌توانند برای دانلود  کتاب  فوق به سایت انتشارات انقلاب اسلامی مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/ 161
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار