امیر حیدری به دفاع پرس خبر داد؛

اتمام کارهای مطالعاتی استقرار یگان‌های زمینی ارتش در کویر

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: کارهای مطالعاتی استقرار پنج یگان از نیروی زمینی ارتش در مناطق کویری شرق و جنوب شرق کشور به پایان رسیده و امیدواریم در یک یا دو برنامه آینده این موضوع محقق شود.
کد خبر: ۲۲۰۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸ - 02January 2017
امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، درباره طرح جدید این نیرو برای مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان از سمت مناطق کویری علیه منافع ملی کشورمان اظهار داشت: بر اساس آمایش سرزمینی جدید در نیروی زمینی ارتش، پیش بینی شده تا در مناطق کویری شرق و جنوب شرق کشور و شمال سواحل مکران تعدادی از یگان‌های نیروی زمینی ارتش به استعداد پنج یگان مستقر شوند.
 
فرمانده نزاجا ادامه داد: البته در حال حاضر فقط کارهای مطالعاتی آن را انجام داده‌ایم و سایر مراحل مربوطه در حال طی شدن است؛ لذا امیدواریم در یکی دو برنامه آینده، دولت بتواند این موضوع را تحقق بخشد.

امیر حیدری افزود: زمانی کویر مانند ماجرای طبس که در اوایل انقلاب آمریکایی‌ها برای آزادسازی گروگان‌هایشان از مناطق کویری کشورمان استفاده کردند، برای ما یک تهدید محسوب می‌شد؛ اما اکنون توانسته‌ایم به آن درجه از قدرت و اقتدار دست یابیم که دیگر نه‌تنها از کویر نمی‌ترسیم و آن را تهدید نمی‌دانیم، بلکه کویر برای ما به یک فرصت تبدیل شده و می‌توانیم در این مناطق شرایط را بر دشمن تحمیل کنیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار