اسامی برندگان هفته دوازدهم «روشنا»

ششمین دوره پویش مطالعاتی روشنا، در این دوره هر هفته یک کمک‌هزینه سفر عتبات عالیات، یک کمک‌هزینه سفر مشهد و سه کارت هدیه صد هزار تومانی به برندگان اهدا کرد.
کد خبر: ۲۲۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶ - 02January 2017

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، دبیرخانه پویش «روشنا» از این پس بعد از رسیدن تعداد شرکت‌کنندگان به ۳۰۰ نفر، باز هم قرعه کشی انجام خواهد داد و بعد از این قرعه‌کشی هفتگی انجام نخواهد پذیرفت.

ششمین دوره پویش مطالعاتی روشنا، در این دوره هر هفته یک کمک‌هزینه سفر عتبات عالیات، یک کمک‌هزینه سفر مشهد و سه کارت هدیه صد هزار تومانی به برندگان اهدا کرد.

در هفته یازدهم این پویش، ۲۹۸ نفر از مخاطبین با ارسال کد به سامانه پیامکی و پایگاه اطلاع رسانی «روشنا»، در بخش مسابقه پویش شرکت کرده‌اند، که مجموع شرکت‌کنندگان را به بیش از پنج هزار و ۴۵۰ نفر رساند.

دبیرخانه پویش مطالعاتی «روشنا» برندگان هفته دوازدهم این پویش را به شرح زیر اعلام کرده است:

علی رضا صادقی از نکا، برنده کمک‌هزینه سفر عتبات عالیات
مهدی فرحزادی از مشهد، برنده کمک‌هزینه سفر زیارتی به ارزش ۲۰۰۰۰۰۰ ریال

برندگان کارت هدیه یک میلیون ریالی:

حمید اسماعیلی از قم
محمد عسگری از شیراز
حمیدرضا محمدی از تهران

دبیرخانه «روشنا» همچنین اعلام کرد: برندگان بخش ترویجی که شامل شبکه های اجتماعی و تبلیغات میدانی میشود، به زودی اعلام خواهند شد.

پویش مطالعاتی «روشنا» با رویکرد ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با سه کتاب «رحمت واسعه»، «سقای آب و ادب» و «بچه‌های عاشورا» از ابتدای ماه محرم آغاز شده است.

مخاطبان می‌توانند با ارسال کد درج شده در کارت قرعه کشی همراه کتاب، از طریق پایگاه اطلاع رسانی «روشنا» یا پیامک کد به سامانه ۳۰۰۰۸۶۸۵۸۵ در این پویش شرکت و برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از نحوه تهیه کتاب به پایگاه اطلاع رسانی پویش مطالعاتی «روشنا» به آدرس rushana.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار