جمعیت الوفاق بحرین:

سکوت معنادار جامعه جهانی در قبال محاصره 200 روز «دُراز»/ آل خلیفه نمی‌تواند جان‌های فدایی شیخ عیسی را محدود کند

جامعه بین‌المللی شش ماه است که بدون هیچ عکس‌العملی نظاره‌گر محاصره منطقه دراز بحرین از سوی نظامیان آل خلیفه است.
کد خبر: ۲۲۰۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹ - 03January 2017
سکوت معنادار جامعه بین‌الملل در خصوص محاصره منطقه دراز/ آل خلیفه نمی‌تواند جان‌های فدایی شیخ عیسی را محدود کند
به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، شیخ حسین دیهی نائب رئیس  الوفاق، جمعیت  ملی- اسلامی بحرین که حائز بالاترین  مقبولیت سیاسی در بحرین می‌باشد؛ شب گذشته ضمن آغاز کمپین شکست محاصره منطقه دراز این کشور با اشاره به اینکه این محاصره طولانی‌ترین مجازات تاریخی در منطقه ما  برای نزدیک به 20 هزار شهروند است، اظهار داشت:‌ شش ماه است که جامعه بین‌المللی بدون هیچ موضع‌گیری و عکس‌العملی نظاره‌گر محاصره منطقه دراز است.

وی در صفحه توییتر خود نوشت: با اینکه جامعه بین‌المللی در نقاطی از جهان  از محاصره گروهی از مردم توسط مسلحان ملتهب است، در خصوص محاصره منطقه دراز سکوت کرده است. آیا جامعه بین‌المللی قصد ندارد گروهی حقیقت‌یاب به منطقه بفرستد و یا به این منطقه ارسال گروه‌های امداد و کمک داشته باشد؟ آنچنان که این امر در تمام جهان رخ می‌دهد.

شیخ دیهی با اشاره به این مطلب که آنچه در دراز می‌گذرد برخلاف ادعاهای حقوق بشری نظام آل خلیفه است و تلاش‌های این نظام با همکاری همدستانش برای آراستن چهره‌اش را با شکست مواجه کرده، گفت:‌ دنیا باید از نگاه دوگانه خود دست بردارد و موضع‌گیری صریح و شجاعانه‌ای در خصوص منطقه دراز بحرین داشته باشد. این محاصره 200 روزه وحشی‌گری عاملان این امر و عدم وجود انسانیت در آنها را ثابت کرده است.
 
نائب رئیس الوفاق همچنین خطاب به نظام آل خلیفه نوشت: با محاصره 200 روزه و یا بیشتر دراز نمی‌توانید قلب‌های عاشق و جان‌های فدایی رهبرشان آیت الله عیسی قاسم را محصور و محدود کنید. در تک‌تک این 200 روز شکست خورده‌اید و نتوانسته‌اید و هرگز نخواهید توانست به آنچه می‌خواهید، دست یابید.

وی در پایان خطاب به اهالی منطقه دراز  و مردم تحصن کننده در حول منزل آیت الله عیسی قاسم تصریح کرد: با صبر خود در طی این محاصره 200 روزه ما را سربلند کرده‌اید.

گفتنی است، مردم بحرین 200 روز است در منطقه دراز حول منزل آیت الله عیسی قاسم در اعتراض به سلب تابعیت وی تحصن کرده‌اند. در نتیجه این تحصن و تظاهرات مردمی نیروهای امنیتی آل خلیفه این منطقه را تحت محاصره شدید امنیتی قرار داده‌اند. مردم بحرین شب گذشته برای شکست این محاصره فعالان مجازی را در کنار فعالیت‌های خیابانی خود دعوت به انجام کمپین مجازی تحت عنوان #حصار_الدراز_200 کرده بودند.
 
انتهای پیام/ 411
نظر شما
پربیننده ها