سفر «بچه‌های جسور» از سینمای شهرستان‌ها به پایتخت

حجت‌الله سیفی کارگردان فیلم «بچه‌های جسور» از اکران این فیلم در سینماهای تهران خبر داد.
کد خبر: ۲۲۰۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷ - 03January 2017

«حجت الله سیفی» کارگردان سینمای ایران در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس اظهار داشت: به زودی فیلم «بچه‌های جسور2» در سینماهای تهران اکران خواهد شد. این فیلم در ژانر کودک و نوجوان ساخته شده است و دارای مفاهیم دینی نیز هست.

کارگردان «کیلومتر پنج» درباره داستان فیلم خود گفت: دانیال و ملیکا همراه پدر نویسنده و مادر خود به جزیره‌ای در خلیج فارس می‌روند. آن دو از فرصت استفاده کرده و هنگامی که پدر و مادرشان مشغول استراحت هستند، سوار تاکسی می‎شوند تا به مکان‌های دیدنی جزیره بروند.

وی ادامه داد: بین راه لاستیک ماشین پنچر می‌شود. دانیال و ملیکا متوجه چند آهو شده و برای گرفتن عکس از تاکسی دور می‌شوند که ناگهان ملیکا ناپدید می‌شود. دانیال به دنبال خواهرش می‌رود تا او را پیدا کند. این کنجکاوی بچه باعث درد سر آنان شده و در دریا سرگردان می‌شوند. دلفینی آنها را به ساحل می‌رساند. آنها وارد سرزمینی می‌شوند و اسیر ملکه افسونگری می‌شوند که برای آزاد شدن از دست ملکه باید به هفت سوال جواب دهند.

سفر «بچه‌های جسور» از سینمای شهرستان‌ها به پایتخت 

سیفی خاطرنشان کرد: «بچه‌های جسور» عنوان مجموعه فیلم‌هایی است که در ژانر کودک و نوجوان ساخته خواهد شد و به نقش کودک به عنوان قهرمانی جستجوگر برای کشف حقیقت می‌پردازد.

یادآور می شود: این فیلم با مفاهیم دینی و خلق دوباره داستان‌های کهن ایرانی، روایت تازه‌ای را در سینمای ایران بازگو می‌کند. «بچه‌های جسور» همچنین به عنوان اثری در موضوع سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی نیز به حساب می‌آید که این‌بار کودکان را برای انتقال مفاهیم آن مخاطب قرار داده است.

از عوامل فیلم سینمایی «بچه‌های جسور» می‌توان به، نویسنده: حجت‌الله سیفی، شهناز ارسالی، تهیه کننده، کارگردان و تدوین‌گر: حجت‌الله سیفی، بازیگران: رضا ایرانمنش، لیلا بوشهری، مهرداد فلاحتگر، رویا حمزه‌لویی و محمد بزرگمهر اشاره کرد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار