حجت الاسلام شهیدی خبر داد؛

حمایت از دستگاه‌ها و رسانه‌های متولی ترویج فرهنگ «ایثار و شهادت»/ خانواده شهدای «مقاومت» مهمان ویژه برنامه روز «شهید» می‌شوند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعلام خبر حمایت از دستگاه های متولی توسعه فرهنگ «ایثار و شهادت» گفت: در این راستا تلاش می‌کنیم با رسانه‌های استانی تعاملات بیشتری داشته باشیم.
کد خبر: ۲۲۰۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱ - 03January 2017
حمایت از دستگاه‌ها و رسانه‌های متولی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت الاسلام «سید محمدعلی شهیدی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در نخستین همایش دبیران شورای استانی «ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت» با اشاره به اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت راهی بود که امام حسین (ع) برای عزت، شرف و ازادگی ملت ها ترسیم کرد.

وی در ادامه بیان داشت: اگر می خواهیم جامعه را از آسیب ها نجات دهیم همه سفیران فرهنگ ایثار و شهادت باید به دنبال بازگشت به فرهنگ ایثار و شهادت باشند.

وی با اعلام خبر حمایت از دستگاه های متولی توسعه فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: تلاش می کنیم با رسانه های استانی تعاملات بیشتری داشته باشیم، بسیاری از افراد شاغل در رسانه ها از جامعه ایثارگری هستند و خود را مدیون شهدا می دانند.

حجت الاسلام شهیدی با اشاره به اینکه امروز کشور ما برای کشورهای اسلامی الگو شده است، گفت: مقاومت مردم در عراق و سوریه و آزادی شهر حلب نتیجه فرهنگ ایثار و شهادت است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران وظیفه دبیران شورای استانی را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: فرهنگ ایثار و شهادت به ما عزت بخشید و کشور را بیمه کرد و توانست ما را در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح، به پیروزی برساند.

وی خاطرنشان کرد: تداوم فرهنگ ایثار و شهادت، رسالت ما است. از مدارس، دبیرستان، دانشگاه و حوزه باید برای تبیین این فرهنگ در جامعه استفاده کنیم.

شهیدی امنیت امروز را در گرو حفظ فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: ایثارگران ما با مقاومت خود و شهدا با شهادت خود نقش آفرینی کردند و باید بکوشیم این فرهنگ را رشد دهیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به 22 اسفندماه روز «شهید» گفت: امسال مراسم روز شهید با مشارکت کشورهای اسلامی در مشهد مقدس برگزار می شود که خانواده شهدای مقاومت در این مراسم حضور خواهند یافت.

شهیدی بیان کرد: باید از ظرفیت جامعه و از ظرفیت خود ایثارگران در بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خطاب به دبیران استانی گفت: برنامه تجلیل و تقدیر از ایثارگران به مناسبت های مختلف را در استان ها توسعه دهید.

نخستین همایش دبیران شورای استانی «ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت» صبح امروز دوشنبه 14) دی ماه) با حضور حجت الاسلام «سید محمد علی شهیدی» رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، «سید رضا صالحی امیری» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاونان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ساختمان شهید رسول زاده بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار