امیر حیدری در مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم ارتش:

نزاجا امنیت کشور را با پشتیبانی مردم تامین می‌کند

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش همواره به پشتیبانی مردم ولایتمدار قدم‌های محکمی در خصوص اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداشته و تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند امنیت این کشور را با کمک دیگر نیروهای مسلح تامین کند.
کد خبر: ۲۲۰۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸ - 03January 2017

نزاجا تمام تلاش خود را به کار گرفته تا امنیت کشور را تامین کندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم ارتش گفت:‌ این مطلب را باید به خوبی بدانیم که امروز اسلام به دلیل ریخته شدن خون‌های شهدا سربلند و پیروز است و ایران اسلامی به برکت خون شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم امروز به عنوان یک ابر قدرت در دنیا قد علم کرده است.

وی یکی از بزرگترین ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دانست و اظهار داشت: این قدرت و امنیت امروز کشور را به برکت دفاع شهدا و رزمندگان ولایی به یادگار داریم و اگر امروز از شهدا یاد می‌کنیم برای این است که شاکر این عظمت در درگاه خدا بوده و امروز همه ملت ایران مدیون خانواده شهدا و جانبازان هستند، خصوصا خانواده شهدای حرم که در این عصر و زمان ویژه تر به حساب می‌آیند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: این نیرو همواره به پشتیبانی شما مردم ولایت مدار قدم‌های محکمی در خصوص اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برداشته و همواره تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند امنیت این کشور را با کمک دیگر نیروهای مسلح از همه لحاظ تامین کند.

امیر حیدری اضافه کرد: همواره نیروی زمینی ارتش در مسیر راه شهدا گام برداشته است و در این مسیر نباید لحظه‌ای غافل از شهدا باشیم.

در پایان این مراسم از 7 خانواده معظم شهدای مدافع حرم نیروی زمینی ارتش با اهداء لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

هفت مستشار نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران که برای همراهی با نیروهای سوری در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) راهی سوریه شده بودند در ابتدای امسال توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار