حجت الاسلام گواهی:

همه مردم باید برای محرومیت‌ زدایی فعالیت کنند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ گفت: مردم باید در مسیر محرومیت زدایی با دولت مشارکت داشته باشند و به عبارتی همه مردم باید به عنوان یک دولت برای محرومیت زدایی فعالیت کنند.
کد خبر: ۲۲۰۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷ - 03January 2017
همه مردم باید برای محرومیت‌ زدایی فعالیت کنندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، حجت الاسلام و المسلمین «عبدالعلی گواهی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ صبح امروز(سه‌شنبه) در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری «دوکوهه» با اشاره به اینکه خیریه‌ها باید فعال شوند، اظهار داشت: امروز جای خیریه‌ها در برخی شهرهای کشورمان خالی است به همین دلیل باید خیریه‌ها به منظور کمک به اقشار نیازمند جامعه ساماندهی و فعال شوند.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی جایگزین جهاد سازندگی سابق شده، افزود: امروز مناطق محرومی داریم که به دلیل فقدان مدرسه، مسجد و سایر اماکن خدماتی و آموزشی در محرومیت قرار دارند به همین دلیل گروه‌های بسیج سازندگی سپاه تهران یزرگ به تعدادی از این مناطق سفر کرده و برای مردم چنین مناطق مدرسه و مسجد ساخته‌اند.

حجت الاسلام گواهی سپس ادامه داد: 37 سال از عمر انقلاب اسلامی در ایران می‌گذرد که طی این دوران، اقداماتی که علیه ایران انجام شده به مانند این بوده که 37 هزار بار ایران را به اتاق عمل بردند و بیرون آوردند؛ اگر این اقدامات علیه کشورمان صورت نمی‌گرفت اکنون در جهت خدمت رسانی و محرومیت زدایی حرف اول را می‌زدیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ در پایان تصریح کرد: دولت در جای خود وظیفه دارد در راستای محرومیت زدایی کارهای زیادی را انجام دهد اما مردم نیز باید در این راه مشارکت داشته باشند و به عبارتی همه مردم باید به عنوان یک دولت برای محرومیت زدایی فعالیت کنند.

در ادامه این مراسم دکتر سیدابوالفضل پرپنچی قائم مقام کمیته امداد استان تهران هم گفت: در تهران 25 مرکز مانند مرکز نیکوکاری «دوکوهه» در راستای کمک به نیازمندان افتتاح می‌شود که از این تعداد 15 مرکز در حال افتتاح است. البته این مرکز نمونه است که امیدواریم بتوانیم آن را توسعه دهیم.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار