بازداشت بیش از 30 شهروند بحرینی از دیروز

حمله نظامیان آل‌ خلیفه به منازل معترضین بحرینی از صبح دوشنبه تاکنون منجر به بازداشت بیش از 30 شهروند بحرینی شده است.
کد خبر: ۲۲۰۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶ - 03January 2017

بازداشت بیش از 30 شهروند بحرینی از دیروزبه گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که نیروهای امنیتی آل‌خلیفه از صبح دیروز(دوشنبه) بر شدت کنترل امنیتی بسیاری از مناطق بحرین افزوده‌اند.

بنابر این گزارش، پلیس بحرین و نیروهای امنیتی با هجوم وحشیانه به منازل شهروندان اسباب منازل آنها را تخریب نموده و بدون ارائه حکم قضایی اقدام به بازداشت مردم از خانه‌هایشان کردند. این اقدام نظامیان آل‌خلیفه از دیروز تا بدین لحظه منجر به بازداشت بیش از 30 نفر در مناطق مختلف بخصوص منطقه «بنی جمره» شده است.

همچنین «حسین رضی» از فعالین حقوق بشر بحرینی اعلام کرد مزدوارن آل خلیفه با هجوم به خانه‌اى در منطقه «مدینة حمد» در غرب این کشور، 6 نفر از اعضای خانواده‌اى شامل پدر، فرزندان و نوه‌های ذکور خانواده را دستگیر کرده‌اند که از لحظه بازداشت آنان تاکنون هیچ خبری از سلامت و محل بازداشت آنان در دست نیست.

بحرینی‌ها در کنار افزایش فعالیت‌ها و تجمعات خیابانی خود در مخالفت با رژیم مستبد آل خلیفه روز گذشته از فعالین مجازی دعوت به شرکت در کمپین شکست محاصره 200 روزه منطقه دراز و منزل آیت الله عیسی قاسم با شناسه "#حصار_الدراز_200" کرده بودند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار