در نشست مدیر آموزش و پرورش تنگستان و مسوولان بنیاد شهید صورت گرفت؛

تقدیر از دانش آموزان برتر شاهد و ایثارگر تنگستان + تصاویر

در نشست مدیر آموزش و پرورش تنگستان و مسوولان بنیاد شهید این شهرستان، از دانش آموزان برتر شاهد و ایثارگر در زمینه تحصیلی، تقدیر شد.
کد خبر: ۲۲۰۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶ - 04January 2017

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، حسین پولادیان مدیر آموزش و پرورش تنگستان در نشست مدیر آموزش و پرورش تنگستان و مسوولان بنیاد شهید این شهرستان اظهار داشت: شهدا جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا ارزش ها زنده بماند و خود مصداق آیه ی « ...عند ربهم یرزقون » شدند.

حسین پولادیان تقویت بنیه علمی دانش آموزان شاهد و ایثارگر را ضروری دانست و گفت: خدمت به دانش آموزان شاهد و ایثارگر، خدمت به ارزش های دینی و اسلامی است و با توجه به شروع امتحانات نوبت اول، ضروری ست به مشکلات تحصیلی این دانش آموزان بیش از پیش رسیدگی شود و نتایج تلاش رابطان از آغاز سال تحصیلی تا کنون اعلام گردد.

وی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان شاهد و ایثارگر را گامی به پیش خواند و گفت: رابطان با پیگیری های مستمر وضعیت آموزشی و... این دانش آموزان را رصد کنند و در صورت وجود مشکلی در روند آموزشی و پرورشی آنان با واحد آموزش، مشاوره و... در مدیریت آموزش و پرورش مکاتبه داشته باشند.

در این نشست کارشناس امور شاهد و ایثارگران و مسوولان بنیاد شهید گزارشی درباره تعداد دانش آموزان تحت پوشش این بنیاد و وضعیت تحصیلی آنان ارائه دادند و از دانش آموزان برتر تقدیر به عمل آمد.

 
 
 
 
 

نظر شما
پربیننده ها