با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه

یادواره شهدای هفتم تیر در گیلان برگزار می‌شود

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان از برگزاری یادواره شهدای هفتم تیر در سپاه قدس گیلان با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه خبر داد.
کد خبر: ۲۲۰۲۷
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰ - 21June 2014

یادواره شهدای هفتم تیر در گیلان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از تسنیم، «احمد اسماعیلی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان از برگزاری یادواره شهدای ترور در 16 شهرستان گیلان خبرداد و اظهار کرد: در هفتم تیرماه امسال از کتاب یادمان شهدای هفتم تیر استان رونمایی میشود.

وی دیدار با خانوادههای 104 شهید ترور استان را از دیگر برنامههای بزرگداشت شهدای هفتم تیر در گیلان عنوان کرد و افزود: نشست قضات استان و دیدار با خانواده چهار شهید قاضی استان از دیگر برنامههای بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان از برگزاری مراسم گرامیداشت چهار شهید گیلانی حادثه هفتم تیر در روز هفتم تیرماه خبرداد و گفت: مراسم یادبود شهیدان عبدالکریمی، عضدی، سرافراز و اسلامی در ساعت 10 صبح در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) رشت برگزار میشود و سخنران این مراسم آیت الله قربانی نماینده ولی فقیه در گیلان است.

اسماعیلی از برگزاری مراسمی در 5 تیرماه در راستای بزرگداشت شهدای هفتم تیر در حسینیه حضرت ابوالفضل سپاه قدس گیلان نیز خبرداد و گفت: حجتالاسلام والمسلمین «علی سعیدی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران این مراسم است.

نظر شما
پربیننده ها