فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خبر داد؛

در دستور کار قرار گرفتن طرح‌های ویژه محرومیت‌زدایی

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار وظایف ذاتی محول شده در عرصه نظامی، طرح‌های محرومیت‌زدایی ویژه‌ای نیز در دستور کار قرار داده است.
کد خبر: ۲۲۰۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳ - 04January 2017

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، سردار فتح‌الله جمیری در مراسم تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار وظایف ذاتی محول شده در عرصه نظامی ، طرح‌های محرومیت‌زدایی ویژه‌ای نیز در دستور کار قرار داده است که می توان به احداث منازل مسکونی برای اقشار محروم جامعه اشاره کرد.

وی اضافه کرد: در کنار ساخت یک هزار و 121 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان بوشهر که 300 واحد آن به اتمام رسیده و آماده تحویل به این مددجویان است ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدام به احداث خانه‌های بهداشت، جاده‌های روستایی و آب‌رسانی به روستاهای دارای مشکل کرده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تصریح کرد: یکی از برنامه‌هایی که طی دو سال گذشته سپاه پاسداران ورود خوبی به آن داشته کمک به حوزه اشتغال است که بر این مبنا با دادن تسهیلات ارزان قیمت به مشاغل خانگی و کارگاه‌های کوچک تولیدی موفق به ایجاد شغل‌های فراوانی در استان بوشهر شده است.

وی ادامه داد: در این راستا و بر مبنای پیاده‌سازی بندهایی از اقتصاد مقاومتی، تاکنون 800 میلیارد ریال به متقاضیان ایجاد اشتغال با نرخ سود کم بهره تسهیلات مالی پرداخت شده است.

جمیری با اشاره به ماموریت‌های بسیج مستضعفین عنوان کرد: با هدف کمک به مردم و دفاع از ارز‌ش‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی ، بسیج در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، دفاعی و امنیتی کارکرد در خور توجهی از خود باقی گذاشته و همچنان با حضور جوانان رشید از دست آوردهای پر برکت انقلاب دفاع می کند.

وی قدرت بسیج که برگرفته از قدرت مردم است را مهم ارزیابی کرد و افزود: اگر استکبار جهانی و در راس انها امریکا با تمام توان نظامی و لجستیکی در منطقه در مقابل قدرت کشور ما سرخم می کند به دلیل روحیه شهادت طلبی بسیجیان مبارز است که حاضر نیستند در هیچ شرایطی سیطره دشمن را ببینند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد: نسل جوان و انقلابی استان بوشهر در همه حالت چشم و گوش به منویات مقام عظمای ولایت دوخته‌اند و برای جان‌فشانی از وطن زمان و مکانی را نمی‌شناسند.

در این مراسم با تقدیر از زحمات محمد تقی علوی، ایوب بنوی به‌عنوان مسؤول جدید حوزه مقاومت بسیج سیدالشهدا(ع) منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منصوب شد.

بنوی پیش از این به عنوان مسؤول روابط عمومی بسیج وزارت نفت مشغول بوده و هم اکنون ریاست روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان منطقه اقتصادی انرژی پارس را به عهده دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها