نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان:

فرهنگ ایثار و شهادت نباید در کشور فراموش شود

امام جمعه زنجان خانواده‌های شهدا را سنگرداران و پاسداران انقلاب اسلامی دانست و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت نباید در کشور فراموش شود.
کد خبر: ۲۲۰۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸ - 04January 2017

به گزارش دفاع پرس از زنجان، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه زنجان، استاندار، فرماندار و مدیرکل بنیاد شهید و مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان در قالب طرح سپاس با خانواده‌ چند تن از شهدا و ایثارگران دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه خداوند متعال جانبازان را به عنوان حجت برای ما قرار داده است، گفت: یاد و خاطره شهیدان و جانبازان باید برای همیشه زنده بماند که یکی از راه‌ها احترام گذاشتن به خانواده گرانقدر آنان است.

وی ادامه داد: فرهنگ ایثار و شهادت نباید در کشور فراموش شود از این‌رو بیان و تبیین دستاوردهای انقلاب به جوانان ضروری است.

امام جمعه زنجان خانواده‌های شهدا را سنگرداران و پاسداران انقلاب اسلامی دانسته و عنوان کرد: منزل هر شهید یک سنگر انقلاب محسوب می‌شود.

خاتمی درباره صبر کم نظیر جانبازان افزود: جهاد جانبازان همچنان ادامه دارد و زندگی با چنین شرایط سخت و دشوار ناشی از داشتن روحیه الهی است.

استاندار زنجان نیز در این دیدار انقلاب اسلامی را ثمره جان‌فشانی‌ها و رشادت‌های جانبازان و ایثارگران دانسته و افزود: زحمات رزمندگان بیانگر این است که باید از انقلاب مراقبت و حفاظت شود.

اسدالله درویش امیری با بیان اینکه مسیر خدمت‌رسانی نخستین حرکتی است که مسئولان باید آن را مد نظر قرار دهند، افزود: چه بسا برای حفظ انقلاب زحمات زیادی کشیده شده است به همین دلیل خانواده‌های شهدا و ایثارگران از جایگاه ویژه‌ای در خلق نیکوی فداکاری‌ برخوردارند.

وی اضافه کرد: امروز خانواده شهدا و ایثارگران در دفاع از انقلاب و آرمان‌های انقلاب اسلامی، منویات مقام معظم رهبری پیش‌تر از همه اقشار حرکت می‌کنند.

این دیدارها با خانواده شهیدان گرانقدر مجید، حمید و سعید بیگدلی، شهید عباس نباتچیان و جانباز 70 درصد بهلول بیات انجام شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها