مسؤول فاوا و فضای مجازی بسیج دانشجویی استان زنجان خبر داد؛

تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره افسران جوان جنگ نرم

مسؤول فاوا و فضای مجازی بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره افسران جوان جنگ نرم 30 دی ماه سال جاری است، گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده اختتامیه این جشنواره نیز با حضور مهمانان کشوری و معرفی برگزیدگان هر بخش، هشتم اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۲۰۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸ - 04January 2017

به گزارش دفاع پرس از زنجان، مسؤول فاوا و فضای مجازی بسیج دانشجویی استان زنجان با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره افسران جوان جنگ نرم انجام شده است، اظهار داشت: این جشنواره چهارمین بار در زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه چهارمین جشنواره افسران جوان جنگ نرم به صورت ملی برگزار خواهد شد، اضافه کرد: محوریت اصلی این جشنواره بر روی موضوع اقتصاد مقاومتی و تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب بر این موضوع بنا شده است.

مصطفی دودانگه ابراز کرد: این دوره از جشنواره در بخش‌های فیلم کوتاه، انیمیشن، پوستر، مقاله، کاریکاتور و عکس برگزار می‌شود.

وی به محور برگزاری این جشنواره در بخش‌های دیگر اشاره کرد و افزود: این جشنواره با محوریت آسیب‌های اقتصادی شبکه‌های اجتماعی، صرفه‌جویی و جلوگیری از اسراف، نقش ربا و بورس بازی در عدم تحقق اقتصاد مقاومتی، راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات، بایدها و نبایدهای اقتصاد مقاومتی و ... برگزار خواهد شد.

دودانگه در ادامه با اشاره به درخواست متعدد دانشجویان و هنرمندان برای ارسال آثار و ایجاد فضای رقابت، گفت: به همین منظور مهلت ارسال آثار به جشنواره افسران جوان جنگ نرم تمدید شده است.

مسؤول برگزاری چهارمین جشنواره افسران جوان جنگ نرم با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال به دبیرخانه جشنواره افسران جوان جنگ نرم 30 دی ماه سال جاری است، افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده اختتامیه این جشنواره نیز با حضور مهمانان کشوری و معرفی برگزیدگان هر بخش، هشتم اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار